20 listopada 2024

lidl testosteron i trčanje

najedeš se bureka, skoči ti motivacija, i odeš na hiljadarke
eee ali nije tako lako
nego su tri teme

3)
mislio sam da ću sa lakoćom nadmašiti oktobnar lanjski ali mućak
onih 104km su delovali piiis of kejk a sadašnjih 42 još i više
još i manji piiis dapače
s tim što mi se juče učinilo da bih definitivno mogao da vozim obične bicikle a ne samo e bajk, što ću i probati u ponedeljak verovatno
no za trčanje nisam baš siguran da ću uopšte moći do kraja meseca
tako da
hmm

2) 
čitao sam nešto o takozvanom testosteronskom paradoksu a to je da veštačko menjanje koncentracije može da donese obrnute posledice od željenih, što me inače uopšte ne zanima nego mi u nekom mejlu stigao naslov pa rekoh da vidim šta je to što nisam ni znao da postoji, taj paradoks
pošteno, ovi što koriste sterEoide i treba da nagrabuse

1)
tonemo sve niže, kako po standardu tako i moralno
što valjda ionako ide ruku pod ruku, nećeš videti šeika da džepari po tramvaju
no ovo što se desilo u lidlu, pomalo me razočaralo
da se može toliko pasti

neko je iz one crne podloge izvadio burek sa mesom, stavio ga u papirnu kesicu onu za pecivo, a u tu crnu podlogu je stavio jedan burek s pečurkama
tako je burek s mesom umesto 69 platio/la 49 dinara jer je ovaj s pečurkama bio na akciji, a ja sam umesto 4 sa mesom kući doneo 3, i jedan s pečurkama
koji sam takođe kupio, jednako mi je dobar, pa mi ništa nije smetalo
nije mi smetalo ni što sam dao 20 dinara više, bolje bi bilo da sam direktno dao tome ko nije imao za burek ali ajd, neka se on snašao
samo se nadam da je sve obavio/la rukavicom ili onom hvataljkom, a ne prstima

Nema komentara:

Objavi komentar