29 veljače 2012

bez veze



mislim na "bez internetske veze"
ceo dan nisam imao internet pa sam opet hijack-ovao vezu nekog nepoznatog komšije iz obližnje zgrade, a ovaj put sam umesto default-nih dvojice spopao nekog trećeg, jer su onih uobičajenih dvojica izgleda ugasili rutere
ako nisam imao bar 20 blogova u glavi, ovih zadnjih par dana
čak sam u Word-u napisao i "teze", kao ono na faksu kada je pitanje previše složeno, da ne kažem kompleksno, pa kreneš da praviš taktiku odgovaranja po tačkama. prvo pobrojiš sve što ti padne na pamet kao najvažnije, zatim ga poređaš najlogičnijim redosledom, i onda nastaviš pripremu odgovora, razrađivanjem tačke po tačke
tako sad tupo piljim u taj spisak Teza, i nešto mi se baš i ne dâ, da na svaku potrošim po desetak minuta kucanja
nadam se da će me tokom večeri pogoditi prâva inspiracija u prâvo mesto, pa ću bar nešto od toga napisati... bila bi šteta da svi ti interesantni događaji ne budu pokupljeni dok očajnički stopiraju na autoputu sećanja, umesto da ostanu zakopani na bankini zaborava
nikad mi nije trebalo ovoliko vremena da napišem blog - još će i Murinjo brže prebrojati koliko je kilometara pretrčao u nedelju! kako ono beše... posle petog je došao šesti, nakon okreta se vetar "okrenijo", a druga polovina trke je bila teža nego prva? ili već nešto slično... :-)
naravno, ako budem imao išta pametno da napišem, staviću ga na fejsbuk...
FB je inkarnacija Raja, tamo svako ima između 100 i 1000 PRIJATELJA!!! :-)

Nema komentara:

Objavi komentar