29 travnja 2024

dan posle Dana-koji-je-bio-između-dana-pre-i-dana-posle

sad više ne znam dokle sam stigao sa opisivanjem maratona i odakle sam trebao da nastavim
ono što je sigurno je da me nenormalno svrbe ramena što znači da sam izgoreo na suncu
sećam se odlično da sam prošle godine izgoreo jer uglavnom nikada ne nosim majice na bretele, čak i leti nosim kratak rukav tako da mi ramena uvek ostanu bela, samo imam tamne one delove koji vire iz biciklističke opreme

pa kada kažu da je onaj koji pogreši - neiskusan, a onaj koji ponovi grešku - glup, eto mogu da budem maneken za tu krilaticu
a ništa, malo ću se ljuštiti i hladiti i jecati i šta se tu može osim da se ljušti i hladi i jeca
svoj na svome

još sam i zagledao đonove na hokama mach 5 i zaključio da bi izdržale maksimum 3-4 maratona pa i to treba uračunati u cenu, jer nije isto kad određenu sumu platiš za nešto što će trajati 800km i za nešto što će posle 200 ostati samo za šetnju a i to ne baš predugu

popodne sam otišao na standardni brdski krug e-bikeom i tri puta mi se ugasio motor, izgleda da mu ne prijaju vrućine
pa šta mi znači ako će to najjeftinije čudo raditi kako treba samo do +20° a u žarko leto se pregrevati na svakom usponu, a tada mi je najpotrebnije da mi ne bude vrućina

no daj šta daš, makar i deset puta napravio pauzu po minut da se motor oporavi i nastavi rad, opet je tako barem moguće da odem negde gde mi je glupo i razmišljati da se penjem običnim krševima od 15kg jer to ispadne više od treninga, u pauzi posla gde mi treba samo odmor

Nema komentara:

Objavi komentar