23 srpnja 2014

povratak

i tako sam ja neprimetno počeo opet da treniram
to jest, prelazak je bio lagan, tih, mučki
ali itekako se primećuje pomak
nakon grupnog treninga na Fruškoj Gori, gde sam pretrčao 21km planinskog profila, i nakon toga presedeli pola dana u autu i prestajali na koncertu, logično je bilo da smo ponedeljak maltene ceo prespavali
u jednom času sam se čak obukao za trčanje, došao do ulice, i okrenuo se nazad kući
jebo trčanje, ovo je suludo, jedva stojim na nogama
lola reče - lako je tebi, ti uvek možeš da trčiš
- jedi govna

e posle toga sam u utorak otrčao opet 21km još puuuuno težeg planinskog profila, raspao se malo pred kraj
tada sam razmišljao o tome kako se nekako uvek raspadnem nakon sat i po trčanja, u danima kad sam umoran
a kad nisam, onda teram do tri sata

nema veze
danas sam celo pre podne bio s majstorima, radili nešto u dvorištu
popodne mi dunulo, rekoh aj da malo treniram
poneo štopericu, ostavio kući telefon
opasna kombinacija
na kraju je ispalo da sam otišao biciklom 5km izvan grada, vezao biciklu, otrčao 14km treninga i vratio se biciklom kući
tih 14km je bilo 14x800m malo jače i 14x200m lagano
šta god to značilo
uglavnom uknapio sam ga da se završi za sat vremena,
po blago talasastom profilu
i kako sam došao biciklom kući, za minut je počeo pljusak
tajming za poneti

staje čovek pored kurve na trotoaru
- jel može malo one stvari?
- ovde, il za poneti?

a i usput je malo grmelo, video sam par baš simpa svetlica
i tako
nismo otišli na zlatibor da gledamo zabranjeno pušenje, jer čak iako je gore najavljeno razvedravanje, to znači da će da bude blato i samo +5, a pride treba do tamo voziti kroz kišu, bljak
i ko će da traži smeštaj u 2 noću?
i ko će u kolima da spava u vrećama na +5?
da sam 70 godina mlađi bilo bi mi lakše...

nevermind
ide vikend
treba smisliti nešto
a ide i onaj tamo vikend
takođe treba smisliti nešto

Nema komentara:

Objavi komentar