29 srpnja 2014

(ne)maraton

svemu stop, ručna na sve
mora blog, i tačka
dakle ne mogu ni na užinu
dok ne napišem
odluka je pala

elem kako to uvek biva moram prvo da pogledam zadnji blog pa da vidim dokle sam stigao
to je ona mana kad ne pišeš svakog dana
inače ne bih morao da proveravam

ništa, dan nakon onih sporih 14x800m sam otišao na brdski lagani tempo od sat i po, nakon toga sam u petak otišao sat vremena tempa biciklom, u subotu nisam radio ništa, sve do uveče kada je trebao da bude taj večernji maraton

krenuli smo dosta ranije da bi stigli dosta ranije ali smo zbog gužve stigli onako, u predzadnji čas
umesto zagrevanja sam izvadio ćebence iz auta, prostro ga u hladovinu i odigao noge na neko drvce
nekih desetak minuta

ceo dan sam očigledno bio dekoncentrisan tim (za mene) neuobičajenim vremenom starta u 19h jer nikada ne treniram uveče, iz razloga što nakon toga ne mogu dugo da zaspim
moji treninzi su ili pre  podne ili odmah iza podneva

tako sam skroz zaboravio da jedem (!!!!!)
da mi domaćica trke nije ponudila parče štrudle sat vremena pre starta, verovatno bih pao u nesvest nakon pola sata trčanja
okrepa je bila čak i preterano obilna i nijednom nisam uspeo da vidim šta ima za tim švedskim stolom

u opštem šarenišu i gomilama hrane sam jedino uspevao da prepoznam čaše sa vodom na samom kraju, mada sam nakon nekoliko pokušaja shvatio da je i to presporo (zastajati ili usporavati zbog 1dl vode) pa sam kasnije birao opciju zastajanja na česmi odmah uz stazu, nekih 200m iza linije starta/cilja.

onda su se pojavili neki problemi druge pa treće pa četvrte prirode i na kraju sam negde na pola 34-og (ako sam dobro zapamtio) od 37 krugova produžio peške prema parkingu i autu.

dan nakon maratona sam se provozao lagano biciklom sat i po, a juče sam otišao na kombinaciju pešačenja i laganog planinskog trčanja od 4 sata.


danas opet ima puno posla po dvorištu, negde nam prokišnjava garaža, tako da će eventualno trčanje ili vožnja morati da sačekaju da dođu na red

Nema komentara:

Objavi komentar