19 kolovoza 2014

među-post

to je onaj post koji pišeš dok se ništa ne gogađa.
nakon onog vikenda sa dve kratke ulične trke,

napao me neki nagon za biciklom.
i tako sam pičio na bicikli iz dana u dan
između sat-i-nešto i dva-sata-i-nešto.
ponekad nešto malo potrčao.
tačnije, bila su tri dana bicikle,
pa četvrtak ujutru trčanje popodne bicikla,
petak je bio samo bicikla, ovaj put umesto mtb-a izvadio trkačku,
subota je bilo trčanje 21km laganog tempa,
tzv Tempića, za 1h40, dakle to mu dođe ritam maratona 3h20.
nedelja je bilo trčanje 15km uzbrdo i odatle nadalje izlet.
malo fotkao malo se šetao nizbrdo kroz duboku travu,
po nekim šumetinama i tako, samo sam pazio da ne nagazim neku zmiju.
i posle kad sam se spustio u grad još malo kao potrčao.
ponedeljak je bio ceo dan sa nekim alatkama u ruci,
pravili neku ogradu, naručivali materijal, dovozili sa stovarišta, i tako.
ništa što bi imalo veze sa sportskim blogom :-)
danas ujutru 11km po najstrmijem mogućem profilu, 

ako kažem da nije moglo brže od 58 minuta onda vam je sve jasno.
popodne vožnja 64km po blago valovitom terenu,
bio sam umoran nakon posla i plan je bio da se vratim za 2h,
ali je potrajalo 2h02', jebiga duvao vetar :-P
planovi ne postoje.

ima neki trening-maraton u petak (??????) uveče,
pokušaću do četvrtka uveče da provalim koliko tačno je to trka,
a koliko trening. 
par puta sam se zajebao pa ne bih opet, 
naročito što je ovde uključeno dva puta po preko 4 sata vožnje autom.

Nema komentara:

Objavi komentar