24 rujna 2014

obećao sam

... da ću češće pisati blog, ovaj sportski

usput napominjem da koga god zanima ono što nije sport,

da se to nalazi "na onom drugom blogu" evo linka ispod.
pa tako kad vam se čita nešto, a ovde nema novosti, ima tamo ;-)


"HIP, NOT EYES"

e sad ovako, Tantalove muke se nastavljaju
ja bih tako na silu i na brzaka da uđem u formu, ali neće :-P
sećate se onog trening-polumaratona u nedelju, 

u starim patikama, po hupserima, bez odmora, i sa startom u 13h,
(za razliku od ovih u Varaždinu, koji su startovali u 10h 
i "žalili se na vrućinu", ma nemojte molim vas!!??)
izračunao sam da sam još uvek plasiran negde oko 50-og mesta,
dakle tek je svaki osmi balkanski trkač brži na trci,
od mene na treningu. mada mislim da mogu i puno bolje.

e nakon toga naglavačke pod tuš, pa u auto, pa u beograd
neko veče muzike poezije i čega sve ne, stajao sam 5 sati,
i noge su mi se toliko ukočile da kad sam pokušao da čučnem,
nisam mogao. čak sam i u autu odmakao sedište,
da vozim onako sa ispravljenim nogama. zajebao Pinokija.

ponedeljak ceo dan kiša, nešto radili u kući, pa uveče nikako da zaspim.
u utorak se probudim i kao ajd da idem na trčanje, onako, bez ideje
usput mi se iskristališe neki plan, 
rekoh idem 10-ak km po brdima da se malo zagrejem,
jer je naglo zahladnelo i ja se sav pokočio kao da me neko ugipsao
a boli me sve što sam povredio u zadnjih 10 godina
jebo zimu
i nakon tih 10km zagrevanja, pokukružno se vratim na glavni put,
napravim 6km od promena 300/200m, i još dotrčim lagano 3km do kuće.

e sad tih 6km za 24' možda deluje brzo, prosek okruglo 4'/km
mada je bilo 4'00, 4'00, 4'03, 4'03, 4'00, 3'54,
ali to je ipak nežno nizvodno, i sa vetrom u leđa
tako da, da sam to radio 3+3km "tamo pa ovamo",
verovatno bi prva tri bila po 4'20'' a druga tri po 4', ali hajde
nisam to ni morao da kažem :-)

(kao pre, kad su biciklisti iz Subotice radili deonice,
sve nešto po 50 km/h... onda kažu
"mi biramo povoljne uslove,
vratimo se lagano na start deonica prema jakom vetru,
pa onda opet raspizdimo niz vetar...")

zašto sam ovo rekao - zato što nemam iluzija

nisam od onih koji "misle da su brzi", ne treba mi takav trening
koji će da mi poveća iluzije o brzini

tačno znam koliko sam brz a koliko spor, to je odlična polazna tačka

danas nema šanse da džabe trčim i premaram se, 
trupćem kilav po brdima kao što sam radio celog leta.
ima posla kod kuće, treba još malo da se vari ograda, 
biće malo lajt-šoua sa brusilicom i tome slično.
predveče nakon posla kratak spidić na bicikli, 
sunčano je pa će taman da otopli.

još 2.5 nedelje do Novog Sada, i 4.5 nedelje do Podgorice.
da li su dovoljne 4 nedelje da se vratim u formu za ispod 3h?
pffffffff, čisto sumnjam
mada, nada umire poslednja
dakle ja ću u nedelju, a ona u ponedeljak :-P

Nema komentara:

Objavi komentar