06 listopada 2023

sim-tam, uragan

e rekoh jutros mi valja potrčati.
ako ću u novi sad na frtalj i sedam dana kasnije u apatin na half.
vidim da imaju zečeve za 1h40 i 1h50 pa ne znam da li mi je jedan spor a drugi brz ili su mi oba taman, ovisno da li ću da trčim bržu prvu ili drugu polovinu.
i tu sam uzeo da računam. 
kaskam po travi pored reke i kao što rekoh, računam.
ako sam prekjuče istrčao cenera za 47 minuta tojest po 4.7 minuta kilometar, da li bih mogao polumaraton po 4.9 ili po 5.0 ili po 5.2 ili...
i tako nemajući pojma šta da uradim, otrčao sam do pijace kao i prošlog petka, onda je lola vozila paradajz nazad a ja trčao pored nje do kuće, pa produžio dalje na dodatak.
ovo prvo je opet izašlo na 3km pa mi je falilo još barem 4.
jer kad pretrčim 6, to mi je malo, od 7 na dalje me već nije sramota, a 8 ili 9 su već ihahaj dovoljni.
skontam da sam stigao do pomoćnog stadiona nakon 6.6km pa otrčim 4 dijagonale i rekoh eto ga, to je to.
no učinilo mi se da su mi noge sveže i raspoložene, pa otrčim i osmi kilometar kroz 10 dijagonala.
pa napravim pauzu za razmišljanje, pa otrčim još kilometar s tim da između dijagonala nisam šetao popreko iza golova nego sam trčkarao u polukrug.
i posle tog kilometra otrčim još deset dijagonala sa pauzama, i ispadne mi 10km, ura!
i vratim se po železničkoj pruzi pola kilometra peške pa dalje opet peške još pola kilometra do kuće.
lep dan.

Nema komentara:

Objavi komentar