09 lipnja 2024

svašta i više od svašta (presvašta)

otišao da vidim biciklijadu
umalo da ne odem 
A EVO I ZAŠTO
imam do tamo 40km, i krenuo sam dva sata ranije mtb-om
od petog do 30-og kilometra, prošlo me 15 auta sa biciklama na krovu ili na nosaču na zadnjim vratima
11 iz beograda, niko nije svirnuo
govna na vodi, to je današnji beograd
3 iz valjeva, od čega jedan običan auto (isto govna), jedan pikap koji je pozadi vozio biciklu u onom tovarnom prostoru (?), i jedna krntija sa dve bicikle šarene tipa mtb od dva dinara, nemam pojma gde su krenuli ali to je neka teška rekreativa koja nikad nije ni imala pojma da treba da trubne

i 15, auto neki stari klio iz kraljeva, otvoreni prozori na +35 jer nemaju klimu ili neće da uključe zbog slabog akumulatora, suvozač mi je mahao kroz prozor, eto jedini od svih
zato sam i hteo da skrenem negde drugde, rekoh KOME DA SE JAVIM, KOGA DA SRETNEM?

na 5km od biciklijade spazio štene ispod kontejnera, dao mu da pije vode onako iz šake, sipao iz bidona, popilo mi svih 0.7l
ne znam kako kad snimaju one viralne videe iz australije gde tako poje male kengure, UVEK IMA NEKO DA SNIMA. 
meni u jednoj ruci bidon, iz druge pije kuče, čime da snimam, k..cem???
tako da ništa od lajkova.

posle posete biciklijadi preneo štene 5-6km do prve varošice u povratku, kupio mu burek i jogurt, pa nastavio nekim polukrugom kući
pre par nedelja spazio sa prekoputnog brda kako se vijuga crni neki novi predizborni asfaltić, i njime krenem da upoznam i tu alternativu
par km po 13%, neka hvala nije moralo, ali iziđoh nekako
još malo makadama i kamenjara istim nagibom, pregurao biciklu jer su mi ćelave gume i naduvane na 4.5 bara za asfalt, nema Š A N S E da se to vozi po kamenju

nakon toga nazad na asfalt, spust po lošem putu ali koga briga sa 29'' točkovima i prednjim amortizerom
taman na magistralu od Loznice, neko me stiže, kaže ajmo na smenu
jedan od posetilaca biciklijade
malo s njim 35-40 na sat, on na trkačkoj ja na mtb-u ali žurim kući na pivo i janjetinu
posle 6km on zastane kaže mora da sačeka ženu, nisam ni znao da je zbog mene ostavio ženu (!)
odmah zatim stignem Lepu Maju, rekoh kakav blam da te neko stigne na mtb-u!
Lepa Maja kanda u peemesu, ne reče ništa, ćuti i guta knedle
pa mi lupi kontru
pa ja njoj
pa ona meni
na ulasku u grad opet je prođem iako idemo skoro 40 km/h, 
rekoh HOĆEMO LI DA SE POMIRIMO? DA LI SI ME UOPŠTE PREPOZNALA?
jok, ledeni pogled ispred sebe, auuuu rekoh naglas (divim se jačini peemesa)

i tako
ne bi loše
šarenkasto iskustvo

Nema komentara:

Objavi komentar