prijatno jutro, oblačnjikavo sa nešto vetra iako je najavljen dosta jači
po default-u krenem ovim glatkim i ne tako mnogo prometnim putem ka zapadu
od početka su mi noge bile onako malo jače nego što sam navikao na trkačkoj
osmelim se da bacim na veliku šajbnu kao što sam uostalom celog života i vozio, ali ove godine nakon naglog prelaska sa montice na trkačku nekako sve vrtim sitno i neće mi se da kotrljam spore obrtaje
pratim kadencu baš da ne padne ispod 80 i rekoh ajd, neka danas bude trening snage
vetar sim tam nit nit oće neće čas čas ovamo onamo i nekako dođoh do prevoja, nije to neka visina, ni 200m iznad kuće ali sve blago uzvodno beše i prevoj mi dođe faktički četvrti kupser po redu
dugačak spust na onu stranu i prosek mi je tu negde oko 31
delovalo je da vetar više smeta nego što pomaže, rekoh ajd sad pomozi
ali mućak, opet bočni, no nekako držim taj prosek iako se penjem s druge strane nazad na onaj prevoj
nekako izguram, tu me prođe kamion pod pratnjom zbog vangabaritnog tereta, neka betonska konstrukcija od 20 metara
malo mi je smetao nizbrdo jer onu grdosiju ne možeš prestići, onda mi je vratio dug tako što me povukao par kilometara lepom zavetrinom, i odmaglio mi na jednom dugačkom pravcu gde nisam mogao da držim 55 na sat, tojest preterano sam napravio odmak i izgubio zavetrinu
na početku sam mislio da ću biti zadovoljan sa prosekom 33, pa sam smanjio ambicije na 32.5 koliko sam već jednom išao ali odmorniji, no na kraju je i pored dosta zatvorenih semafora i stani-kreni izašlo na 32.8
najvažnije je da sam dobro podneo te krupnije prenose, jednom kad "prokineš" dalje ide puno lakše
valjda
Nema komentara:
Objavi komentar