01 srpnja 2023

julijus augustus i ostali imperatori

došao je julijus
prošao je junijus
1432 nije samo akronim od 1234 nego je broj kilometara na bicikli
u junijusu
anagram, ne akronim
baš sam pukao
usput sam se proveravajući na guglu setio i šta je palindrom no koliko sutra ću sve pozaboravljati i pobrkati

no ko ne plati na mostu platiće na trajektu pa sam zato umesto silnih sati na bicikli proveo ništa sati na trčanju, tojest nešto ko i ništa (jedan ko nijedan), a tačnije ČITAVIH 47 KILOMETARA
nakon majskih 74 sada sam upisao 47 eto još jednog akronima, pardon, palindroma

naravno nakon pon-uto dva jača treninga pa sreda odmor pa čet-pet opet dva jača treninga, subota je neminovno opet morala biti lagana, ako ništa drugo a ono jer sam opet osetio neku nelagodu unutar ACL-a odnosno prednjeg ligamenta onog kod čašice kolena, tako ti je mala moja kad trkačku biciklu ljubi bosanac
jerbo ona ne ljubi njega
u koleno posebno
dodirni mi kolena
hej moja dušice

videćemo šta će biti sutra
od ponedeljka opet verovatno dva lepa sunčana jutra što mi nekako najviše paše kao termin za vožnju, pre nego što oblacima uopšte i padne na pamet da krenu da se kumulusaju

Nema komentara:

Objavi komentar