30 lipnja 2023

fora nova


nova fora fora nova rtl hrt

neću da palim na kompjuteru ništa od drugih programa tojest od ovoga što sada zovu aplikacije mada i za to imamo primerenu domaću reč
kad kažu aplicirao, baš grdo zvuči, ali više ne znamo za bolje
isusek koliko tek treba biti zahvalan svima koji su izmislili ove reči koje sada koristimo, inače bi bukvalno pričali po američki samo sa našim sufiksima
zvučati moderno je postalo najvažnije od svega, da ne kažem imperativ heh heh

dakle umesto svih drugih programa upalim notepad da mi ništa drugo ne odvuče pažnju, notifikacija tamo akcija onamo poruka ovamo i ode mas u propas to jes ode sat i po u propast sveta
nije neka šteta
no eto, meni već treća reč koju sam napisao odvuče pažnju i nastavim da tupim o Ničemu, ko bi drugi nego ja jelte

elem onaj krug što sam vozio po brdima pre desetak dana, kada sam iznenađujuće napravio 29.1 prosek, e taj krug ima i težu varijantu, a to je kontra smerom
doduše teža varijanta je i kada ga voziš umoran, recimo, kao danas
a u kontra smeru je teži jer umesto krivudavih uspona i pravih spustova, imam prave uspone što ništa ne utiče na prosek, ali krivudavi spustovi itekako utiču jer odjednom maltene svuda kočiš nizbrdo

no eto, iako sam umesto nakon dana odmora (kao onda) danas vozio nakon tempo treninga, opet sam natukao na 28.9 što je gotovo isto imajući u vidu da sam par puta morao da stanem i krenem zbog nekih budala u prometu
a i vetar mi je bio dosta nepovoljniji

tako da, kad se sabere, izgleda da sam danas umoran išao bolje nego onda odmoran, a to je sve nakon samo desetak treninga
vidi vraga

Nema komentara:

Objavi komentar