10 lipnja 2023

u planine

još jedno aktivno jutro no ovaj put sam poranio još više pa sam krenuo na vožnju u 06:45, to već postaje bolesno
malo sam zakačio gužve u gradu jer mnogi rade od 7 pa idu na posao, a čim sam malo odmakao od grada već se polako pojavio šleperski saobraćaj iz nekoliko obližnjih kamenoloma jer i oni očigledno rade od 7.
trebalo bi poći do pola 7 najkasnije odnosno što hrvati kažu šest i pol (sixth gender) i onda bih izbegao oba špica, i ovaj putnički u gradu i kamionski na magistralnim putevima.
al polako, lito (tek) ide mala pa ću se uhodati.

jutros sam se vratio mtb-u sa namerom da odem do jednog prevoja na 745m nadmorske na magistrali ka moru, i uspeo sam ali opet na lančić knapić.
imao sam fore da uđem u dvorište u 9:30 a ja sam upao u 9:26
poneo dva prazna bidona da natočim vode na nekom izvoru pa zbog žurbe nisam ni zastajao, pokušao da u povratku naberem šumske jagodice ali ih nije bilo tamo gde sam (zapamtio da sam) ih video, a još sam i zastajao i okretao biciklu naglavačke na parkingu da bih naštelovao imbusima čeljusti disk kočnica jer sam skontao da nešto češe.

naime juče sam oprao detaljno po prvi put nakon 3 godine ovaj novi veliki mtb, i menjao prednju na zadnju gumu da mi sada ova sa dubljim šarama opet dođe ispod dupeta
već tu je sve krenulo po zlu jer se ispostavilo da mi je licna od neke žičice kroz spoljašnju gumu ušla u unutrašnju ali je radila kao zaptivač i ništa nije ispuštalo, tek kada sam sve poskidao i naduvao - cvrc - izduvala se guma
srećom imam još tri one nalepnice/flekice iz lidla pa sam tako okrpio i evo drži odlično, bogu hvala

pored bušne gume, pomerenih kočnica, nestalih jagodica i promašenog izvora, pride sam na sredini spusta gde sam tražio te jagodine nešto stisnuo pa mi se završio fajl, te sam morao odatle da snimam drugi deo posebno
negde garant postoji program da se dva gpx ili tcx fajla spoje u jedan ali nemam vremena ni da guglam postoji li takav program a kamoli da se bakćem oko takvih tričarija

ovaj put 57km, oko 900m uspona sa milion serpentina, prosek 22.4 km/h, trčanja naravno nula

Nema komentara:

Objavi komentar