02 lipnja 2023

Drugi Šestog

šesti bi mogao biti Šestić a šta bi mogao biti drugi, bog bi ga znao
elem imao sam opet neke planove ali avaj tja
nema veze
hteo sam "nešto duže"
ne znam ni sâm zašto sam to hteo ali eto
i na kraju je ispalo stoput bolje
setio sam se neka dva segmenta na stravi tu odmah iznad grada, i zaletim se uz jedan, pa onako nestrpljivo odmah završim fajl i izvadim telefon da to prebacim sa sata i skontam da sam ga KOM-irao 
heh heh, smejem se jer znam koliko se neki ovde "lože" na te segmente i kako će im se u glavi podići pritisak kao u ekspres loncu kad im stigne onaj famozni mejl uh! oh! saša just stole your kom!

i onda se spustim u jednu rupu i iz te rupe takođe postoji neki opskurni segment koji sam naravno takođe ja napravio sa nekog od zastarelih nepostojećih profila pa mi zato nema ni tog starog rekorda nego stoje samo trojica mušketara
tu sam odmah skontao da je rekord smejurija i da se ne moram naročito ni truditi no obzirom koliko sam zapeo na prethodnom bogme mi pred kraj uopšte nije bilo prijatno, mada sam ga sa dosta velikom razlikom popravio

ali noge bogme na rezervi i to ne gori lampica nego trepće, to je bilo ono rezerva od rezerve
tu napravio na vrhu brda polukružni hajk od deset minuta da vidim u kakvom je stanju jedna prečica, pa strčao istim putem nazad, treći dan zaredom 10km total

uzeo sam one saucony jedne od tri nova para i bogme ove mi deluju najbolje, pa ću ih sačuvati za neko eventualno tempo trčanje ili jesenju trku ako do nje uopšte dođe(m)
sećam se onih motivacionih klipova gde bogate ljude pitaju šta bi promenili u životu i svi odreda kažu manje bih radio više bih se posvetio ovome onome trt mrt, a ja razmišljam koliko je ustvari dobar osećaj kad imaš dobre patike
NE JEDNE!
nego kad recimo kupuješ samo dobre patike
i u svakima možeš na trku i na maraton
a ja kupim jedne kao DOBRE i onda ih čuvam i trčim u nekim džnj celog života i onda dođe polumaraton i meni utrnu noge u tim najboljim specijalnim čuvanim
kakvo sranje

i uopšte motivacija je nikakva kad kreneš od kuće u papučama
kao ionako ću ići kilavo pa da uzmem najgore patike
naći ću na akciji neke od 30 evra uraaa
kao oni što kreću na maraton sa namerom da hodaju zadnjim 15km, tako i ja kupujem patike, sa namerom da ih nosim samo na hajk'n'run i naravno da mi život prođe u hajk'n'run a ne na treningu
eto
lepo je biti general, pa makar i posle bitke
general tople vode, tako me upišite u imenik

Nema komentara:

Objavi komentar