22 lipnja 2023

prvi letnji trening

kažu da je Leto došlo juče u 16:57 što znači da sam jutros po prvi put trenirao "u leto"
mic po mic sam doskočio gubitku satnice pa sam uspeo da krenem već u 6 sati i nekoliko minuta
e sad
onaj prvi put kada sam priželjkivao da odem na krug od 70km pa otišao na 50, i drugi put kada sam priželjkivao 90 pa otišao na 60, to je bilo da kažem korisno
nisam ni u formi da mi PRIJA tri sata tempa
par sati ok, posle toga bi već prešlo u mučenje i stenjanje i proklinjanje zašto preterujem
e recimo danas, opet sam priželjkivao nekih 90 a čak možda i stotkicu no ispalo je 77km i OPET sam zadovoljan jer mi je ispalo taman
mogao sam još malo, nije da nisam
ali evo, ne bih stigao da sve popišem, stavim veš u mašinu, natenane se spremim za posao, pojedem unapred sledovanje marende i sve ono što ne mora da se uglavi između treninga i posla, ali je ipak poželjno
bilo je pomalo teško i spavanje jer je puno otoplilo pa sam se premestio u prizemlje
malo mi je mačka preko glave preskakala da bi izašla kroz prozor i vratila se nazad da krcka granule pa sam tako bio budan već od 4
eto recepta da kreneš na trening na vreme, nemoj ustati pola sata ranije nego dva sata unapred
čovek se uči dok je živ, tu izreku mora da su izmislili neki mnogo glupi koji ništa u životu nisu na vreme naučili

Nema komentara:

Objavi komentar