16 lipnja 2023

još pet i po pa Pola

naime sada je negde oko pola 7 ujutru i treba otići do pijace
što znači da imamo još pet i po sati do Podne
a u Podne je sredina 
NEEEEEEE

nije! 
lipanj ima 30 dana a ne 31 (bre!)
kakav previd
noćas u ponoć je bila polovina, sredina
auuu
dakle kasno je da popravim skor kilometara u prvoj polovini juna
što sam prešao, prešao sam

samo 639 kilometara
na biciklama, naravno, ne na nogama
a peške imam 55
47 trčanja i 8 pešačenja
jadno da jadnije ne može biti
najgori od najgorih meseci ikada
jutros ću na trčanje svakako
koga briga
opet do onih mačića kod stadiona pa dalje
nadam se
prošla dva puta sam okrenuo ranije, nije mi se išlo u brdo
danas sam se namerio na brdo pa bumo vidli

a i brevet u nedelju je otkazan
samo dva prijavljena
dakle ništa od moje ideje da odem na vožnju i negde ih sretnem usput
prošli put su bile desetine ljudi, baš je bilo super
a sutra je čuvena trka u Kuli
trčao par puta, ono dok sam bio brži
sada to nema smisla
mislim da nema šanse da trčim cenera brže od nekih 4'40'' po km
zašto bi se zbog toga putovalo tolike kilometre
naravno

Nema komentara:

Objavi komentar