17 lipnja 2023

ćorak čorak čvorak

i cvrči čvrči čvorak, na čepu črne smrče
ima druga izreka, to smo čuli od majstora molera
kada sebični dekica skonta da mu je došao poslednji čas, on izgovori molitvu "pređi smrče na unuče", gde smrče nema veze sa smrčom nego je neki nakaradni padež od smrt u muškom umesto ženskom rodu, taj smrt, pa onda pređi smrče
na unuče
jer što bi deda umro, ako ima mlađih kandidata jelte

elem idu dani komlovani pa i ja sa njima, samo ako nisu kolmovani
kako god se zvala frizura druga Tita, uvek pogrešim epitet taj
epiteta tog
bez pijeteta nužnog

nakon što sam obećao da ću trčati ipak naravno nisam trčao, nego sam odgodio activiti do popodne kada je bila u najavi malo slabija kiša
pa sam kreno po kiši
na vožnju
iz inata
i lepo ja vozio po kiši sve dok nisam izašo iz grada
i stala kiša
i malo manje mokar asfalt, pa još manje, i na 15km od grada skroz suv
SUH
i okrenem nazad i sve lepo, nebo belo, niski oblaci ali druželjubivi, i stigo nazad do grada i POGAĐATE ŠTA SE DOGODILO
počela kiša
i opet kroz grad po kiši, i tako je ispalo da sam prešao 30km bez kiše, i samo 2+2km po kiši, i nakon toga zaglavio na poslu poslednja tri sata
pauza iskorišćena na kockanje
sačuvaj me bože
barem sam pobedio, ajd

Nema komentara:

Objavi komentar