14 lipnja 2023

ovo je bilo baš brzo

rano jutro pola pet svakog dana putuje moja Mileeena
tako je nekako išla pesma, a ja sam ustao u 5 sa namerom da krenem do pola 6 no naravno krenuo sam tek par minuta iza 6
pa sam shvatio da neću moći da napravim krug
naime uvek mi je bilo bljak da odem do vrha brda i nazad, nego sam preferirao da napravim levi ili desni krug, i tako prođem oba prilaska planini u jednoj turi
zanimljivije je naravno
no taj levi krak je teži jer ima više goredoliranja, a i nekoliko km je duži, a desni krak je monotoniji i prometniji istovremeno, ali zato i nešto kraći
čak sam išao i sporije nego pre nekoliko dana, do prvog prevoja 1h38 umesto 1h32
i onda sam gore na vidikovcu skontao da bi mi ceo krug produžio vožnju za možda čak i pola sata, pa sam se ipak vratio istim kraćim putem kojim sam se i popeo
opet, uvek je fora izaći na 1050m nadmorske
popodne ću samo neki kraći rikaverić rajdić a valja i do lidla skoknuti, nestalo u kući gorgonzole a i pogačice s čvarcima smo pojeli brže nego što sam očekivao

Nema komentara:

Objavi komentar