26 lipnja 2023

šekez @gen šekez @gen

šekez on d roud @gen
ne umem da nađem ono ae u jednom slovu a možda ga i nema na ovoj tastaturi
uglavnom nije te dugo bilo šeki, pa ga evo opet neuspešnog nazad
uspešan povratak neuspešnog bicikliste
opet sam opet sam, pola kafane popioooo
ne, ne ta pesma
opet sam, opet sam, biciklu skratioooo
ne biciklu nego vožnju
opet sam hteo na krug od 93km no sa prevoja na tridesetom km sam samo okrenuo nazad jer mi se krug učinio predugačak a posao preblizu pa nisam hteo da ih sukobim
opet sam propustio priliku da ustanem zaista rano
ne znam kako ni zašto, valjda sam se prekasno probudio
no sve u svemu ipak nešto malo više od dva sata tempa, nije loše, deo po očajnom putu
štaviše nisam se na par mesta uplašio za točkove nego za ključne kosti, dotle je došlo
ali nekako se spustih u komadu tras tras
pred kraj vožnje sam uhvatio zeleni talas na magistrali koja prolazi kroz grad i spičio par kilometara 45-50 km/h onako u koloni vozila što mi je nekada bio omiljeni završetak vožnje a sada mi je i to napola preselo jer je i magistrala propala pa vožnja liči na rodeo
i to onaj na biku a ne na konju
možda čak i na nosorogu
tja

Nema komentara:

Objavi komentar