03 lipnja 2023

frnjau

ispalo je da sam opet zaokružio desetku iliti cenera, ovaj put laganini.
za razliku od pređašnjih poduhvata i zahvata, jutros sam opet uzeo one patike od dva dinara jer računam da mi za laganini ne trebaju bolje, a bogme kad sam juče skontao koliko su dobre one saucony, rekoh nećeš ti to više obući sve do nekog maratona, a maraton ćeš trčati otprilike nikad i eto prilike da više nikada ne obujem najbolje patike jer ću ih čuvati za malo sutra.

sutra je najavljen lep i sunčan dan pa svakako neću ići na treking ligu kod Zrenjanina da trčim po suncu pored vode tojest jezerâ, jer sam iovako skapao tri jutra trčeći u 8 ujutru po sparini, moš misliti tek kako će biti uz toliku vodu kroz močvare, pa još u podne.
brrrrr, već se ježim od nadolazeće sunčanice iako će da drmne druge, a ne mene.

sledeći pak tamo vikend, u planu je biciklijada odnosno brevet sa opcijom 200+ i 100+km, ovo + je u prevodu "i još neki kilometar", pa sam merkao tu stazu od 100 jer ako napravim nekih 35km da dođem na mesto gde ću ih presresti, oni dotle imaju nešto malo manje, i do kraja s njima imam još 75-80 možda i još od tog grada gde je start/cilj imam 35 do kuće tako da bi mi izašlo oko 145km, ALI!

pak za idući vikend su mračne prognoze tako da ko zna šta će biti, u najgorem slučaju mogu otići da vidim kako kisnu i s njima pokoji kilometar da ih malo slikam pa da pobegnem nazad kući jer od vožnje u grupi po kiši nema gluplje varijante, em se sam prskaš em te drugi prskaju.
bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar