27 lipnja 2023

dobar dan

opet se probudio u 03, ustao u 05, krenuo u 06, vratio se uveliko pre 09h
vožnja, pa onako
prvo mislio da mi ne ide pa oće neće pa mi kao malo krenulo i na kraju još nije ni ispalo loše

mislim da mi je vetar pomogao kada mi je najviše trebalo, jer sam očekivao da me u zadnjih 20km spiči u njušku ali mi je nekako nakoso duvao u rep pa mu se ovom prilikom zahvaljujem
jerbo da nije promenio pravac, bilo bi mi super u drugom satu kao što mi je i bilo ali bih na kraju prokleo svaki metar povratka posebno jer sam se vraćao velikim putem, pa mi mnogo znači kada idem preko 30 jer onda auti imaju više vremena da me vide
plus sam imao i sreće da su dva šlepera ušla na put odmah ispred mene, napravila se kolona, pa sam za njima par kilometara 50 km/h razvukao finiš pred ulazak u grad i eto od kenjkavog dana u najavi ispade sasvim solidan trening, barem gledano na papir, 85km, 30.3 prosek, preko 500m uspona

Nema komentara:

Objavi komentar