13 lipnja 2023

nije petak

ali jeste trinaesti, a od mene za sad samo 9km
a šta ću
juče kad sam bio odmoran uspeo sam samo 4 komada, a danas kad sam poželeo da ipak otrčim onaj nesuđeni krug od juče, cvrčak Milojka, noge trome i spore
da sam barem tresnuo duplu kafu ali cvrc Radojka moram sad na posao pa ne bih da rizikujem prolivčinu
kao da bi mi bilo prvi put ali ajd
od zanimljivosti imam samo da smo nahranili ona tri mačenceta ispod tribina stadiona a da sam neposredno zatim na ulici video udarenu (mrtvu) senicu (ptičicu manju od vrapca) i da sam onda napravio jedan mali krug od par kilometara i vratio se na isto mesto, pa sam onako u trku dograbio ptičicu sa ivice kolovoza i opet svratio kod mačića da im odnesem igračku
kao prava mama jelte
da ih naučim da love, da im prodrmusam instinkte
bilo je zabavno kako prvo nisu smeli da priđu a onda se jedno osmelilo i dograbilo ptičicu u zube, te se udaljilo sve jače režeći na ove ostale
ha ha ha plen je moj, upravo smo otkrili ko je vođa čopora
što je najzanimljivije to je bilo ono treće mače koje je najviše oklevalo da priđe i delovalo najplašljivije
što bi rekle babe, ispod Mire trista vire

Nema komentara:

Objavi komentar