28 lipnja 2023

mene ne zanima

pomalo je debilno kad vidim šta omladina čita
živeti slobodno, vodič za život ovakav onakav
mi nismo čitali uputstva za korišćenje života, mi smo čitali knjige i interpretirali ih svako na svoj način
pa smo zato bili svi drukčiji, što no bi se reklo sto ljudi sto ćudi sto žena dvesta sisa
a ovi danas svojevoljno izlaze kao ispod čekića, okrenulo se ono we don't need thought control
sada svi hoće da budu uspešni i zadovoljni preko noći i odjednom su svi isti
no dobro, nakon svake ofanzive dođe kontraofanziva kako pišu vesti jelte, pa je tako i ovo sa opamećivanjem i raspamećivanjem donekle očekivano

sve nešto mislim da neću trčat ni danas
evo pada kiša
juče su me bolele noge
trkačka je puno teža od mtb-a, puuuuno
jer je voziš na teži način
na mtb-u su sitni prenosi, popneš se bezbolno uz 15% brdo i kotrljaš se nizbrdo bez ambicija, prosek ti je zadnja stvar na pameti
na trkačkoj ti je i najsitniji prenos krupan ako hoćeš da voziš brdo "na obrtaje" i ostane ti da kao u teretani gnječiš pedale svom silom ne bi li zadržao minimum momentuma

ne znam ni zašto me čudi što sam umoran ako na krugu na kojem nikad nisam napravio prosek veći od 33, završim sa 30.3 nakon 15-ak godina netreniranja
sporadično sam vozio "treninge" i skoro sve se pretvorilo u rikaverić izletić štos
pa tako nakon ova dva dana i 62+85km tempa ne mislim da su mi noge za išta upotrebljive
odnosno ako se kaže ni za šta, možda je ovde trebalo i za šta
studio?

no dobro, dan je tek počeo, možda laganini dođe do dovoljnog oporavka pa mi kasnije padne na pamet neko mikro trčanje, bumo vidli
PS
upravo sam prebrojao čitava 22 lagana dana (odmora, aktivnog ili poluaktivnog) od početka godine
nekad sam imao 5 preko cele godine, od čega 2 zbog temperature

Nema komentara:

Objavi komentar