21 lipnja 2023

da se požalim

ovo je već počelo da se ponavlja
možda je to i normalno, ko bi ga znao
napravim plan iz dva dela
deo prvi, ustati rano, brzo doručkovati, i što pre izleteti biciklom na ulicu
deo drugi, napraviti neki doooobar krug kojim ću biti zadovoljan

e sad
kako to ispadne
rastegne se sve od ustajanja do izlaska sa pola sata na preko sat, i onda naravno više nemam mogućnosti za
...
deo drugi, jer mi ostane vremena samo za dve trećine zamišljene vožnje
doduše, i juče i danas mi je ovaj "ostatak od plana" iliti krnji plan bio sasvim dovoljan
zašto onda uopšte planiram odnosno maštam kako ću ovo i ono, ako sam sposoban za 2/3 toga, evo nisam pametan

želje naspram mogućnosti

no dobro, evo jutros 62km tu po valovitom terenu, do tamo i nazad, lepim asfaltom, nije bilo mnogo gužve, ni mnogo vetra, samo mnogo vlage ali to je već postalo normalno
gledam u sunce a naočari mi se magle i fascinira me taj spoj nespojivog
slabo sam i spavao, sat je rekao da ću se danas brzo umarati
baksužčina

Nema komentara:

Objavi komentar