09 lipnja 2023

op op arriba arriba spidi gonzales

jutros sam imao knap knapić vremena za trening pa sam iskoristio sunčano jutro da odjurim na vožnju
ambicije su mi bile da odem na jedan malo veći krug, a pod tim malo veći sam mislio na 65km što je jedva knapić uglavljeno između doručka i posla
a posao pola sata pre posla jer smo nekog primili preko reda, što bi u školi rekli pretčas

hteo sam već poodavno da podmažem i očistim onu najbolju trkačku biciklu no nikako ne stižem pa opet sednem na ovu malo lošiju
nije to neka razlika, odnosno tu razliku sam uvek zvao "za pola zuba brža"
tu se misli na one zupčanike pozadi, recimo na kaseti koja ima 12-13-14-15-16-17-19-21-23 i recimo kada po ravnom vozim ovu lošiju, idem nekih 35 km/h na 53x17, onda mi na boljoj uz isti osećaj brzina bude 36 km/h tojest brzina kao da sam negde na sredini između 53x17 i 53x16, pa zato kažem da je za pola zuba (razlike u zupčanicima) brža tojest bolja

no nema veze, ukazaće se već valjda prilika i za to, mada su najavili još više od mesec dana kiša i pljuskova i monsuna
tja
na kraju sam opet bio zadovoljan, čak i ovim krugom od 53km jer sam uglavio nekih 30.6 prosek što je za petu-šestu vožnju u godini više nego pristojno
barem mi je bilo lepo vreme, retka su ova sunčana jutra koja ionako kratko traju, dok se istuširam i odem na posao već krenu oblaci i za sat vremena najkasnije počnu prve kapljice
koji proliv od godine rođaci moji

Nema komentara:

Objavi komentar