18 lipnja 2023

dve osamnaestice

gledam u čošak monitora i sad gore u onom malom čošku od čoškiča piše 18:45 što je trenutno doba dana a ispod u čoškiču ćoščića piše 18.6.2023, i sad gledam koja osamnaestica bolje zvuči, koja je 18-tica pobjednica
ova gornja će se promenit za 15 minuta a donja za 5 sati i 15 minuta, dakle očigledno je koja će prva napustiti teren bez borbe

danas je bio divan dan, divan dan
osunčan
napokon
i dužina, jer ja sam skitnica, daljine me vuku
zove juče drug kaže oćemo na vožnju rekoh oćemo
skupilo nas se šestoro, mada sam na susretanju prebrojao 7-8 najmanje

malo su me zeznuli u 7:52 kada sam pozvao da proverim da li je ostao taj termin polaska, reče čovek EVO SVI SMO TU ČEKAMO TE
da bi se ispostavilo da mi je to rekao sa bicikle, dva kilometra iza mene
i ja požurim, napunim samo jedan bidon a drugi utaknem prazan, rukavice u srednji džep rekoh navući ću ih kasnije, i ne stavim traku za puls

i stojim tako ispred robne kuće u centru, sa još troje, ostalih šestoro nema, i gledam u ono HR=00 polje i kontam koliko će to da me nervira narednih pola dana

e, ajte vi lagano, stići ću vas već nekako, odoh nazad kući da natakarim traku!
i kilometar nazad, kilometar opet do robne kuće, u dvorištu ostao nekih 5-6 minuta dok sam otključao pa se popeo na sprat pa stavio traku pa blać srać pomazio svakog kera jer su se svo troje obradovali kao da me nisu videli pola godine a ja otišao pre desetak minuta

i računam, dakle ovo je kao da su oni 4km ispred mene
kako stići, dakle dok oni pređu 20 ja moram 24, tačnije taj odnos prosečne brzine
ako ja držim 26 prosek (duva jak vetar i blago je uzvodno) neće oni ići brže od 22-23, i tačno tako je i bilo
kada sam ih stigao nakon 20km od grada, dalje je sve išlo po planu
gledao sam da češće zastajem, pa ih slikam, pa ih jurim, pa ih stignem i odmaknem, pa ih opet slikam, pa ostanem malo da blejim, pa ih opet pojurim, i na kraju je ispalo nakon 137km da sam imao 4-5 km/h veći prosek od svih ostalih
dakle isplatila se taktika, a i napravio sam bolji trening nego da sam se vukao kao kornjača celo vreme

Nema komentara:

Objavi komentar