06 lipnja 2023

dođe tako i šesti šestog

iliti u prevodu ko će koga ako ne svoj svoga
napao šesti šestog
šestić se ubo šestarom
a ja skočio opet na biciklu
u ranu zoru zoru zoru
tako ide starogradska
s tim da je taj u ranu zoru kad sviće dan išao kući sav nakresan, a ja sam pošao na trening sav nabrijan
rekoh IDEM PRE KIŠE
jer svakog dana padne kiša
i samo je pitanje ko će prvi
i krenem, u 7 ujutru, i šta se događa, PADA KIŠA
i ja po kiši vozio pola sata strpljivo čekao ko će prvi da se umori, i nećete verovati, STADE KIŠA
dalje po mokrom pa po vlažnom pa na kraju se gotovo po suvom vratih kući
traktorem
onim 29 inčerom sa kramponkama
dok sam bio na vožnji, a pre posla, Lola išla u lidl i ja je pozovem iz najdalje tačke sa vrlo važnim uputstvEm!
otvori letak onaj najnoviji i nađi vagu za merenje aerodromskog prtljaga
ŠTA ĆE NAM TO??? - opravdano mi suđenica uputi pitanje
pa da merimo bicikle, naravno
i dođem kući ja, došla i ona već, i zapnemo tu vagu i okačimo biciklu i pokaže 14.6 kg
taj moj traktorem kojim sam išao po kiši
okruglo kao dve bicikle kakve voze na turu i điru
dakle gurao sam za dvojicu
šesti šestog
eto logike

Nema komentara:

Objavi komentar