11 lipnja 2023

pomešao mesece

iako su lipe uveliko procvetale i mirišu onoliko koliko uspevaju kroz kišu, opet zaboravim da je lipanj pa sam umesto 11. jun upisao negde 11. maj, totalno mi je ovo maj ako je i maj
četrdeset drugi maj, to je pravi datum ovog juna 
mašala
prepodne je prošlo prebrzo, između kiše i kišice, trk na pijacu trk do lidla trk ovamo onamo, za užinu sam pojeo burekić s mesom, ništa lepše od burekića s mesom iz lidla
ni u jednoj pekari mu nije ni blizu, treba mi veza da mi lidlova pekara bude sponzorica

sve žene su rokerke samo je Šina hard roker, tako kaže pesma, dakle Šina je jedini roker među ženama, kudos za Šinu
zamišljam šinu od železničke pruge kako tandrče i jauče, nikad tu staru prugu nisam doživeo kao rok muziku, moram obratiti više pažnje

popodne sam otišao u ekspediciju pored reke da vidim kuda vode slepi putevi i da povežem u mislima jednu i drugu obalu
naime obilaznica oko grada ide nakoso, pa kada kreneš desnom obalom prvo ideš par kilometara i tek onda se poravnaš na mesto gde je uopšte moguće doći sa leve strane
tako da je sve izmešteno
i kad god dođem do reke, sa bilo koje strane, uvek očekujem da je prekoputa nešto dva kilometra bliže, ili dalje, zavisno da li gledam sleva ili zdesna
nadam se da sam se lepo odmorio od ona dva tempa na bicikli, razvalih se na trkačkoj pa se razvalih na mtb-u, biću jači za par godina dok ti treninzi "legnu"

samo se nadam da na brevet-u sledeće nedelje neće biti ovakvo vreme jer bi to usralo i brevet a i moj plan da im se pridružim na jednom delu staze

Nema komentara:

Objavi komentar