09 ožujka 2012

7 + 7 = 63

danas je svanulo sivo, hladno, vetrovito, fuj, brrrr
odem na trčanje, od samo 14 km
i, ovaj put je sve delovalo kao Tempo, a ne kao Trčkaranje
verovatno kao posledica jučerašnjeg mazanja na bicikli
u odlasku prvih 7 km za 32' (blago uzvodno)
u povratku istih 7 km za 31' (blago nizvodno)
total 63 minuta (sada ste shvatili i naslov)

s jedne strane, deluje luzerski okrenuti nazad posle samo 7 km
a s druge strane, ovo mi je jedno od najbržih trčanja u 2012!

s treće s trane ... ("what, postoji i treća strana?")
... videćemo da li će, i koliko će, nešto da me zaboli
usput sam osećao povremeno zatezanje u dupetu,
inače mislim da bih mogao bez problema da ovo završim
za po par minuta brže, tipa 30' + 29', bez puhtanja i grimasa...

no, sa ovim malim ali glasnim bolom u gluteusu, 
kad oduzmeš nekoliko km po travi i zemlji,
ispade da sam danas mogao da otrčim HALF za 1h33'-1h34' :-)
vaaaaaauuuuuu, TO je brzinčina...

a šta ćeš, ko se cele zime šetkao i povremeno trčkarao 6'/km,
ne bi trebao ni da očekuje više, od prvog polumaratona?
buahahahahaaaa, ka-ta-stro-faaaa! :-)
bar kad bih mogao da treniram, pa da nešto krene nabolje
ali ovako, to baš i ne deluje verovatno

pre mesec dana sam zujao 4'10''/km na pravcima izvan grada,
pa sam se nekako survao nazad u jogging i bolove
tako da ovo ni ne shvatam kao stepenicu na putu "ka gore",
nego kao samo još jedan "peak" na toj večnoj sinusoidi
realno, sada sasvim spokojno očekujem fazu "na dole", 
i evo već gledam vremensku prognozu, 
da otprilike odredim kada bih opet mogao na biciklu...

Nema komentara:

Objavi komentar