05 prosinca 2013

velike tajne malih šegrta trčanja

dakle ovo su vam brojke
prvih pet dana decembra
trčanje naravno
25, 10, 15, 17, 22km
excel kaže da je to 89km, mrzi me da vadim iz džepa računaljku

nisam se nešto preterano odmarao nakon trke,
one na Adi poslednjeg dana novembra

a ovo su brojke iz 2006 i 2007
totalna kilometraža
trčanje, naravno
3554km, 3730km
deluje da tada nisam imao pametnija posla...
ono što je zanimljivo, to je da sam danas stigao do 3554
da ne poveruješ
izjednačio sam, kako ga nazvati
drugi sezonski rekord
ne
srebrni kilometražni rekord
zvuči idiotski
ništa normalnije mi ne pada na večnaju pamjat
stručno rečeno, zabagovao sam

uglavnom, tih 3730 km mi je lajfTajm best
tojest lajfTajm najViše
(jer više nije uvek bolje, BEST-ije)
to je bila večernja doza esperanta, od mene za muzikante
ali eto, duša traži rekorde, nezasita ćud hoće još pa još
prosto o tome ni ne razmišljaš
vidiš da si neke tamo godine pretrčao iks kilometara
i odmah ždrakneš koliko ti fali
pa eto, fali mi... ma nije bitno!!!

meni je zanimljiva ona neka cifra od 3650 km
to mi je kao neka meta
ono, 10km dnevno
kad pomisliš, pretrčati svakog dana 10km, nije ništa
ako nemaš vremena,
odeš 4km ujutru, 3km u pauzi za ručak, 3km uveče :-D
ali, to bi značilo da u toku dana ne trčiš ni sat vremena,
a da potrošiš bar 2 sata za presvlačenja i tuširanja

ETO ZAŠTO NIKO NE PRETRČI 10KM DNEVNO!!!
NEĆE NAROD DA SE KUPA!!!!!!!!!

eto sad ste saznali moju najveću tajnu
ja se kupam desetak puta na dan
otrčim par krugova oko kvarta, pa se plaknem
i tako na svakih sat vremena
šta je to, pet minuta ovde, desetak minuta onde
pa se plaknem
to sam rekao, znam, ali nedovoljno puta
ali kad tako često trčim, moram to i da dojavim
pa se plaknem
srećom sad kad je zima, trljnem se snegom usput
uštedim vodu
sad kao radovan III, treba da prelomim, pa da kažem
- ma dokle ću i ja da serem, nek me neko zaustavi bre
pa da se plaknem

dakle plan je krvavo nemoguć
nakon što sam trčao trku i posle nje "vezao" 5 dana trčanja
(vezao se misli jedan za drugi, valjda, kao u kolu)
sutra bi trebao da spržim neki kratak, brz, efektan trening
pa da se plaknem
zatim u tom čuvenom petku bez odlaska na posao
(san svakog normalnog čoveka, noćna mora poslodavca)
treba zapucati do beograda na koncert
usput svratim da kupim patike, da bih nekako dotrčao do tih 3730km
do tog rekorda, koji je postavio onaj neki mlađi Ja
polako, dolijaće i Taj
dva loša će srediti i Miloša, i Kicoša, i Blogoša
sva sreća da me boli stopalo, još uvek
malko
inače ko zna koliko bih trčao, i koju bih sledeću povredu navukao
tako da, ovo je odlično, status quo
bolje jedna stvar da te malko bolucka, da te drži na lancu
jednom kad se razulariš, skrkaš pet drugih slabih tačaka


eto to je recept za uspešno treniranje
uvek biti malčice povređen

pa ja sam odao sve svoje najveće tajne
ovo je strašno

Nema komentara:

Objavi komentar