10 ožujka 2014

lampica

nekim čudom mi u telefonu nije bila pred-instalirana led lampa.
odem na google play, skinem prvu od 3MB, 

i ukapiram da mi se svo vreme u dnu ekrana kotrljaju neke reklame.

deinstaliram, skinem drugu od 3.2MB, uredno čekiram sve ono - dozvoljavam pristup internetu korisničkom nalogu listi poziva i maltene broj gaća još jedino što ne moraš da saopštiš... i ukapiram da i ona ima neke reklame u dnu. 

dovoljno je da slučajno pipneš i eto gnjavaže. 
deinstaliram i nju.

napokon nađem neku aplikaciju od 119kb, ništa mi ne traži ni od podataka ni od dozvola, a sasvim jednako uključi on/off led svetlo kao i prethodne dve.



a stvarno, da li sam trebao da budem genije da bih se odmah zapitao da li je potrebno 3.2MB programiranja samo da bi se uključila jedna sijalica?

jednostavno, nisam obratio dovoljno pažnje na detalje.
nije mi se "upalila lampica".
ali sad kad sam je instalirao, možda mi se upali sledeći put? ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar