17 listopada 2009

gasss, gasss

nakon dva dana pešačenja sa elementima jogginga sam/smo jedan dan
polu-odmarao/li tako da smo se provozali sat i po bajkovima i nakon
toga se prošetali 5km. to je počelo tako da smo raspravljali šta je
bilo bolje dan ranije, Njena vožnja gde je provela sat vremena napolju
i smrzla se, ili Moja šetnja/džog gde sam proveo sat i po napolju i
preznojio se. zaključivši da je duplo bolje bilo Meni nego Njoj i tako
smo sutradan otišli na laganu vožnju od sat i po gde smo se oboje
smrzli. ponekad treba pljunuti u facu zdravom razumu (*), no o tome
kasnije...

danas sam krenuo odlučno na pešačenje, sit smrzavanja i produvavanja,
no i Ona se odlučila sa Mnom. drž' se pametnijeg... i na kraju je
ispalo super, napravili smo neki krug kuda smo pešačili pre...
brat-bratu... petnaestak godina. fino se podsetili stazica, zalutali
samo jednom, imali sreće da nabasamo na prave staze tri ili već...
puta, i sve ukupno obišli nekih po slobodnoj proceni 22km. malo
fotkanja i tako to. po imenima Va - Popare - Strmna Gora - Sandalj -
Lelić - Ćelije - Gradac - Va. (sve sam rekao, naročito onima izvan Va,
heh heh).

(*) da li treba iskoristiti sve što je besplatno? šta sad da mi neko
pokloni kamion pun cigareta, znači li to da bih počeo da pušim???
slično tome sam otkrio još jedan zaobilazni put da se dokopam jednog
dela interneta. naime preko wireless veze imam besplatan pristup
Google servisima. gMail, ok. Google, pa dobro, moš guglati do mile
volje no nema tu toliko baš... svega. i nakon google docs i google
kalendara i google groups, otkrijem READER! to je mogućnost da dodajem
svoje omiljene FEED-ove i da uvek imam pri ruci sve što je novo (i
staro, though)
http://www.google.com/reader

i tako sam u (besplatni) Google ukucao jednostavno "bog.hr" i tako na
prve tri stranice od po 100 pogodaka pronađem nekih 250-ak različitih
blogova. odlučim da vidim "šta tamo ima" (jer je, jel tako,
besplatno?) i dodam u reader masu linkova, manje i još manje
zanimljivih. sve besplatno, jel tako?! sortiram to sve po folderima (i
dalje sve besplatno), nađem u svom tom obilju i stari murinjov blog, i
blog damira meseca, blog gelenderovaca (nisam ni znao da postoji, neki
rezultati i plasmani, trista čuda) i tako to. usput dodam u taj Reader
sve linkove koje sam imao u favoritima, sve svetske triatlonce
maratonce i joggere, i za par sati (!) premašim cifru od 500
nepročitanih postova. ko će sad sve to čitati? jer je besplatno? ili
ipak da batalim sve to (to jest UGLAVNOM SVE jer sigurno ima tu par
zanimljivih stvarčica) i da pišem svoje tlapnje?

nakon tog pešačenja i večere, vezao sam malog terijera i odjurili smo
u kratku šetnjicu. to je ispalo na 3km jogginga iliti boljerečeno
fartleka, sa skokovima kontrama i anti-kontrama, slepljenim ušima (on,
a ne ja) i sveopštom jurnjavom, sa samo par zastajanja zbog sranja
(on, a ne ja) i pišanja (on, a ne ja). mislim da smo na mestima
premašivali i 18 km/h ali ne mogu biti siguran - nisam imao ni radar
ni ciklomaster, a polara sa foot-pod ili garmina sa gps neću nikada ni
imati, iz etičkih razloga (pola sveta gladuje i ajd sad budi toliko
besan da kupim nešto od 300 evra što je još uvek debelo u beta
verziji).

tako sam pokupio sve linkove, ali ništa nisam čitao, a nisam se
pretrgao ni od pisanja bloga jer smo zadnjih nekoliko dana leteli na
100 strana...

na fotkama
- kiša i horror nad Valjevom pre par dana,
- daždevnjak koji mi je ladno pregazio preko noge, i
- slika sa "festivala čvaraka" na keju među pacovima i u jako čistom
gotovo deponijskom okruženju (dok piju pivo nije im bitno ništa
ostalo)

Nema komentara:

Objavi komentar