26 listopada 2009

okreni stranicu

Here I am On the road again,
There I am Up on the stage

Here I go Playin' star again,
There I go Turn the page


ovo je ono, praviti se pametan nakon što se nešto već dogodilo:
"prâvih se stvari, uvek kasno setim" - Vlatko Stefanovski,
iliti "lako je biti general posle bitke"...

u stvari sam hteo samoironično nešto da se proseravam na temu "dan kada je džoger postao trkač" (xexexe) kad je posle večere sa kompjutera grunuo pomenuti hit od Metalike (a u stvari obrada balade Boba Sigera) meni dođe smešna sva ta priča "evo me opet na drumu, na pozornici, opet glumim zvezdu, okrećem stranicu..." jer se radi o tome da sam par dana nakon što sam otrčao 11km za sat vremena danas otrčao 12km za sat vremena i smejao se kako ću napisati u dnevniku da ako ovako nastavim za mesec dana ću trčati 20km za sat vremena...

(na drugu temu) "jer umoran starac sam sad, mada izgledam mlad".
jbg prijatelju (u padežu to zvuči "Željko Bebeče"!) dok izgledaš mlad nemoj kukati, jednom kad budeš umoran starac a izgledao kao krpa onda najbolje legni na tračnice i uključi vokmen na max, i zažmuri, i nećeš ni znati kako i kada se završilo taj poslednji song...

(na treću temu) napravio sam u iTunes nekoliko Playlist-a, i nazvao ih "radnja", "trening", "blue"... pitki tonovi za posao i tihi bekgraund, rokačina za pred trening i lagana depresivno-melankolična smesa za trenutke nezadovoljstva (ničim izazvanog btw).

"pitaju me za tebe, a ja ćutim..."

(na četvrtu temu) pokušao sam danas da se suprotstavim samome sebi i da uradim šta treba a ne šta volim, dakle fakin' ručak u vreme ručka. nakon toga sam blejao par sati i uglavnom se odmarao jer smo se pre toga vratili sa bicikle gde sam crkao od gladi i raspao se od bola u ramenu, zbog vetra.

"u ovo malo života već sam svašta probala,
i nemir i suze, i kakvog je okusa izdaja..."

i nakon toga sam srljao u taj drugi trening (ovo zvuči tako neopisivo profi!) no nikako da se pripremim za taj trenutak, bole me leđa, noge, sve. puštam taj "trening" Playlist i nakon nekoliko živahnih ritmova ("Djelem, djelem, lungone dromensa" - http://www.romani.org/local/romani_anthem.html) i par desetina minuta ležanja na podu i pokušavanja da uradim neki set vežbi za leđa... nikao da prođe to potrebno vreme i da mi organizam da signal "ok" da mogu opet nešto sitno da se uskoprcam. polako dolazim u raspoloženje pod opisom "minimum potreban da bi se uopšte razmišljalo o izlasku u opremi za trčanje".

"kako si glup, u svoj nezrelosti, dragi moj"

još uzeh i štopericu i mizuno neke sa brojem 12 što sam ih kupio još proletos a nosio tek par puta. više mi se smučilo trčanje u starim isprangijanim krševima koji svi imaju po 1500km! more mrš! (bre)...


trka (10.460km) je prekosutra, a najavljena su dva lepa i topla dana. dakle sutra na biciklu, pa šta ostane od nogu za sredu - ostalo je. i posle trke opet na biciklu, jer nikad ne znaš kada će nas zatrpati neka lavina i zapečatiti nam sezonu.

"čuj me ti, nađi snage mijenjaj svijet,
budi isti kao more što valovima mijenja svih obala lik"

Nema komentara:

Objavi komentar