12 svibnja 2012

1 papagaj, 1 punđa, 3 rođendana, i 10 biciklista

odvozao krug Kamenica - Plavanj - Osečina - Va (glavnim putem), napravio preko 30 prosek na 15kg teškom MTB-u, dakle jednom rečju - razvalio! :-)
put Kamenica - Plavanj je ... 'načiii, nerasan asvalt, tipa minsko polje :-)
na Pećini kod stepeništa za teniske terene leži mrtav jazavac na bankini,
a malo kasnije sam u Veselinovićima zaustavio kamion da bih pomerio sa puta neku šarenu pticu tipa papagaj, valjda je neki auto udario i ošamutio, kao je poletela i uhvatila se za grančicu od jelke, ali naopačke, kako slepi miš. rekoh joj "vidim ja da imaš potres mozga", mislim, ionako ima ptičiji mozak (po definiciji) i još udaren, ajme.
posle toga sreo trojicu biciklista i svi mi srdačno mahali, jedan vikao "gde si!" ja drugom vikao "ej to si tiiii" a on meni "eeeejjj Saleee" a tek kad je prošao ja shvatim da to nije taj koji sam mislio da jeste, nemam pojma ko je bio :-P (XAOC)
u povratku sreo još četvoricu u Dragijevici (Purke sa još 3 rekreativca) a negde sretoh još trojicu, da odmah na polasku, Teki na trkačkoj i još dvojica na mtb-ima, ono laganica penzionerica, a ja zapenio, samo što ne ujedam vazduh ispred sebe :-)
i tako, nije bilo loše, jutros sam poslao 3 FB čestitke, i to sve nekim finim ljudima, pozitivcima, znao sam da će danas da mi bude extra dan, ima tu nešto...
u Kamenici prošao pored neke cure sa velikom ogromnom enormnom ekstremnom punđom kovrdžave crvene boje (?), šteta što ne nosim neki telefon/fotoaparat na treninge, mogao sam se svačega danas naslikati...

Nema komentara:

Objavi komentar