22 lipnja 2012

tempo-fartlek

da li imam 2000km na bicikli za ovih 20 dana? 
jedva čekam da sve ukucam u excel pa da vidim zbir.
no to će sačekati još jedan dan, kad čeka već 20 dana.
danas sam opet složio pogrešnu kombinaciju, kao i prošli put.
ujutru sam otišao na šetnju od sat i po, pa tek onda na trčanje.
a uvek mi se od šetnje/pešačenja pojavi onaj bol u dupetu.
prošli put sam se izvukao nakon 21km trčanja, ali ovaj put nisam.
malo sam i žurio pa sam zbog vrućine, šta vrućine, vreline,
zamislio kako ću da otrčim nešto malo kraće, oko sat vremena.
izleteo sam iz kuće malo prebrzo i nakon par ulica shvatio da trčim
primetno brže nego prošli put, to je draž vrućine, ne treba ti zagrevanje.
nekako sam nakon 2.5km zaboravio da sam planirao da idem 
na put prema Debelom Brdu jer tamo ima dosta krivina kroz šumu,
pa sam se setio da ću prokuvati kad sam već prokuvao, na suncu.
na istoj stazi od prošle subote gde sam trčao 21km, imam tačku 7km.
to je tačka u kojoj uvek pogledam na štopericu, jer 7km i nazad,
to je trećina maratona. ako dodam još 3.5km dalje, dobijem još 7km dok se vratim,
e to mi je od najinspirativnijih treninga, taj 3x7.
i tako, uglavnom ga trčim u ritmu maratona ili polumaratona.
danas sam imao u glavi prolaske od subote, 29' po jednom lapu,
pa sam imao sličan plan, da otrčim malo brže ako može, ili bar isto tako.
bio sam naime dosta umoran i prošli put, ali ove nedelje smo baš vozili.
e onda sam počeo da se malo igram, pa sam par km usporio zbog sunca,
pa par km malo ubrzam da dođem što pre do okreta, na kraju ispade opet 29'.
tu sam na okretu zastao minut u hladovini na sporednom puteljku,
malo se istegao, obrisao, iscedio dres (!) i okrenuo nazad.
2km za 8'10'', još 2km za 8'06'', i lagano do kraja, opet 29'.
pred kraj pogled na svoje rame, crveno je od sunca/toplote,
pogled na podlakticu (deo okrenut ka zemlji), nije puno crvena,
dakle nije mi organizam napumpao pola raspoložive krvi u kožu.
svejedno bi mi bilo teško da sam morao ovako još 7km, 33°C je previše.
sve po užarenom asfaltu, samo par malih delova pored drveća, bez vode.
da ne bude sve idilično opet osećam onaj bol u dupetu, ipak nisam morao
da trčim ovako "pre-uskoro", trebao sam da sačekam da prođe 7-10 dana
od poslednjeg trčanja, izgleda da mi takav raspored najviše odgovara.
a što jest jest, nisam zadnjih dana radio ni vežbe za leđa.
ajmo opet reset, pa ispočetka, bicikla bicikla i nipošto na trčanje!

Nema komentara:

Objavi komentar