19 lipnja 2012

svi današnji statusi na jednom mestu

jutro jeste prelepo, ali ipak, ko će svaki dan voziti biciklu 100km?
tako su kučići izvukli premiju, ići će u malo dužu šetnju
a mi ćemo zatim na vožnju od "samo" 2 sata :-)

biciklama za 59' do Osečine + za 57' nazad,
još malo pa ćemo postati brži od busa na istoj relaciji...

u farmerkama na 35 stepeni?
pa OBRIJ TE NOGE seljančuro!


kad se ja izujem bos i prehodam reku Gradac u sred zime, 
dobijem 1 "lajk" i 20 prećutnih "koja budala", 
a kad Anna Frost uradi nešto slično u sponzorskim patikama, 
dobije 200 lajkova za pola dana. 
i posle su žene te koje traže ravnopravnost...

 sprud na sred reke Gradac, i na njemu 20 divljih patki.
ispred toga, na obali stoje 3 klinke.
ja zastajem iznad celog tog prizora, vadim foto-aparat.
klinke se okreću ka meni, odmah jedna, pa ostale dve.
ja uperavam aparat prema njima,
one počinju između sebe da pričaju i da se smejulje.
par sekundi kasnije, ja kažem
- ej deco, ajte se malo pomerite, da slikam ove patke!
:-D

a ovo mi je omiljeno (upravo se dogodilo)
zvoni telefon, ja se javljam, i s druge strane počinje živi automat
(čitaj Plavuša) da recituje
- ovde Firma Ta i Ta, mi večeras organizujemo prijem u restoranu Tom i Tom,
a inače prodajemo To i To, i slučajnim izborom ste dobili večeru za dve osobe,
da li ste zainteresovani?
(s tim da ovo obično ne traje pola minuta nego 3 minuta, a ja sam ga skratio...),
a ja odjednom nabacim totalno klinački glas i kažem "evo samo da pitam mamu..."
i spustim slušalicu pored telefona, napravim par koraka uz dozivanje
"Mamaaaa, Mamaaaaa", i vratim se za laptop :-)

Nema komentara:

Objavi komentar