12 lipnja 2012

sutra je 13-ti, ali bar nije petak...

... a juče je bio 11-ti, što se dobije kada dodaš keca na 10?
tako smo nakon nedeljne zamalo-dužine u ponedeljak "odmarali" pre podne
ustali smo kao i obično jaaaaako rano, i otišli na trek od 3 sata
nakon toga užina, ostalo nam neke gibanice od juče...
nije mi se uz nju jelo ništa slano 
pa sam gibanicu umakao u pekmez od šipka :-)
nakon par sati na poslu sam iskoristio pauzu za trening
računam, sastavio sam 24h odmora od zadnje vožnje, 
dakle imam iza sebe ceo DAN ODMORA!!! 
phew! (čita se otprilike fiju i znači naravno zvižduk)
popijem jedan enerdži drink iz frižidera i uzmem parče torte,
takođe preostalo od juče.
krenem ka Šapcu, tamo je 
idealna kombinacija između najboljeg asfalta : najviše brda
nakon 30km napravim malu "omču" kroz Koceljevu i vratim se nazad
za 2h i par minuta sam napraivo 66km, prosek od-kuće-do-kuće 31.1
i iako je na par mesta bilo i previše vetra uspeo sam da 
celim putem vozim veliku šajbnu, šta više reći? :-P
nije lako tu stazu voziti sâm, 6-ti dan na bicikli nakon trčanja 21km,
a evo i danas sam nastavio kao da ničega nije bilo, 
kao da juče nisam na tom opisanom treningu
imao oko 1000m uspona, dakle "ušao sam u ritam" :-)
jutros smo pre posla u rano jutro uspeli da ubacimo samo 2h30' vožnje 
tj 75km po kupserima Bogovađe,
a nakon toga jednu kratku šetnju pored reke...
eno slika na fejsbuku, kao i sa jučerašnjeg treka
što je najgore, 
uopšte nisam u mislima na sutrašnjoj vožnji 
(jer u planu je jedan JAKO težak krug od 100km, i povratak do 9h30, 
pa sad vi računajte kada treba ustati, obrijati se, jesti, pišati,  
srati, i oprati zube - ne nužno tim redosledom! xaxaxaxaxaaaa) 
nego su mi misli okrenute ka "šta bi još moglo večeras da se iskombinuje?"
uh kako volim leto, i kada zora svane pre 5... i baš me briga kada ću leći
ja ukradem za sebe najlepši deo dana,
a kada vrućina i ritam života razgoropade sve koji su zakasnili,
meni je već svejedno - ja sam svoje obavio i spokojno čekam sutra

Nema komentara:

Objavi komentar