17 veljače 2024

znate li onaj vic?

evo kako izgleda moje trčanje:
juri čovek gradom i na sav glas viče PROLIV, PROLIV, pretrčava na crveno, PROLIV, obara pešake levo i desno, PROLIV, uleće u gradski wc, PROLIV (ovo sam se setio da copypaste PROLIV da ne bih tipkao svaki put), dolazi pred jedina zatvorena vrata od wc-a, viče OTVARAJ, PROLIV, a iznutra se začuje kako neko na jedvite jade uspeva da procedi "BbbbBbbbLaaaaGggGggooo TeeEeeeeeBbbBbbiiiiiiiii"

eto bicikla mi je u prolivu a trčanje u zatvoru, moram ukucati u chatGPT kako se na raznim jezicima kaže zatvor.
kao što imaš fiziološki rastvor, imaš i fiziološki zatvor.

no pet po pet, nakupljaju se polako kilometri.
jutros samo do lidla na brzaka, loli zagoreo ručak juče a dolaze gosti pa smo morali po novu turu morskih plodova.
uspela je sa bicikle da ubaci đubre u kantu da bi se ispostavilo da se na kesu sa đubretom zakačio ključ pa smo trčali nazad da prebiramo po kontejneru, srećom nađosmo ga.
mogao je neko pomisliti da iz kante vadimo svu onu smrznutu hranu.

nakon toga još jedna ekspedicija e-bikeom koji služi samo tome da ti se noge raspadnu.
naime sva ta asistencija može da posluži jedino da bi na 25kg teškoj mrcini uspeo da na usponima držiš brzinu otprilike koju bi držao na trkačkoj bicikli, dok nizbrdo on koči da bi punio bateriju, a po ravnom goni samo do 25 km/h a pošto po ravnom naravno idem preko 25 onda se živ rastočim ulažući pri 28 km/h napor kojim bih na običnom mtb-u išao 32 a na cestovnjaku 36.

tako sam ga par dana isprobavao (iako smo ga uzeli Loli) i bole me noge kao da sam bio na bici pripremama.
da te bog sačuva.
eh da, obzirom da mu je glavna namena gradska vožnja, prenosi su relativno krupni tako da na usponima preko 10% uz max asistenciju opet moraš ići u cik-cak i stiskati pedale krvnički, pa i nije čudo što imam osećaj da sam tri dana žestoko trenirao iako sam svaki put pomislio da idem na izletić rikaverić.

Evo kako se "zatvor" može reći na nekoliko svetskih jezika:
Engleski: Constipation
Španski: Estreñimiento
Francuski: Constipation
Nemački: Verstopfung
Italijanski: Stitichezza
Ruski: Запор (Zapor)
Kineski (mandarinski): 便秘 (Biànmì)
Japanski: 便秘 (Benpi)
Arapski: إمساك (Imsak)
Korejski: 변비 (Byeonbi)

ovo zadnje se najlakše pamti, Bye, on bi da kenja ali neće moći, Bye

Nema komentara:

Objavi komentar