12 veljače 2024

juče dugo i lagano, danas srednje i srednje

nakon šetnje sa psima, 4km, i trčanja prema hajku, sa lolom na bajku, odhajkovasmo juče dobrih 14km što mu dođe trećina maratona, e pa sad, sa stajanjima je potrajalo pet sati što baš i nije neka perspektiva za maratonsku projekciju (15h!)

no u totalu sam prešao mnogo km, pa rekoh valjda ću barem nešto malo smršati
ali jok

jutros pak solidnih 11km, mislio sam ispašće 14 ali sam nesvesno skratio gde god je moglo, ali svejedno sam bio zadovoljan, ovo je puno više od uobičajenih četrpet kilometara, šest kad sam euforičan

možda je do palačinki
 naime, svestan da nam je ponestalo leba, ustao sam pre zore i sasuo dve flaše smese za palačinke (iz lidla naravno) u dva tiganja (oba iz lidla naravno) i nakon hedonističkog doručka, šta će insan no na DUŽINU

jer kome je pet km trening, njemu je 13 dužina, pa čak i kad ispadne skraćenih 11 jelte
mislim da imam 66km u februaru, naspram 165 prošle godine, ovo postaje kritično
da li će bloger uspeti u onome o čemu sere od početka godine, ili će se naravno osramotiti???

Nema komentara:

Objavi komentar