04 veljače 2024

proleće, četvrtog u februaru

let let levo desno i opet prođe pola dana, no srećom dan se već dovoljno produžio pa se sada ne smrkne odmah iza podneva nego eto koji minut kasnije.
bio sam spreman za vožnju već oko 11 no čekao sam da se skroz prazan garmin dopuni barem do 30% pa sam u međuvremenu očistio biciklu.
bogme to je ispao veći trening od Treninga.

nisam imao pojma gde i kako, bilo je samo izađi i vozi, da se setiš kako to uopšte izgleda.
kad se nisam prevrnuo do prvog semafora već mi se povratilo samopouzdanje pa su u prijatnom raspoloženju protekla i sledeća 23km do prvog okreta, pa još toliko do drugog sela pod brdima, pa još toliko do povratka.

išao sam u dugoj ali tankoj opremi, krenuo na plus 14, najtoplije mi je pokazalo +19 ispred nekog kamenoloma, ali u proseku je bilo 17-ak.
fino.
na mtb-u sa (doduše izlizanim) kramponima nisam očekivao 25 prosek sa toliko vetra i sitnih uspončića no eto, izgleda da ipak nisam skroz zapek'o.

nakon svega sam izgubio pola sata tražeći aplikaciju u kojoj mogu da se vide podaci sa Mi Smart Body Scale jer je više ne mogu dodati u Mi Home aplikaciji nego su je kao belo roblje prodali nekoj drugoj firmi.

Nema komentara:

Objavi komentar