"Bicikl je opremljen sa novom generacijom pouzanog stražnjeg motora VINKA RH30, I baterijom od 468 Vh uz koju možete ostvariti domet čak od 100km (ovisi o konfiguraciji terena, vremenskim uvijetima, težini vozača i stupnju asistencije)."
u prevodu, ako ideš po ravnom bez vetra sa asistencijom 1 (od 1-5) i imaš 40 kilograma
ako imaš maximalno dozvoljenih 130kg i kreneš uzbrdo sa max asistencijom na 5, računaj na tri kilometra pa se vrati taksijem ako si se sa druge strane brda spustio u neku rupčagu iz koje ne možeš ni da izguraš peške
e-bike je u stvari puno bolja opcija od skutera kada negde treba da odeš na trčanje, jer bi se na skuteru smrzao u povratku odnosno morao bi u koferu da nosiš dosta odela da ne umreš onako mokar na vetru.
na e-bikeu pak ipak moraš bar malo da okrećeš da bi se motor uopšte aktivirao, i tako si em zagrejaniji em ideš brzo sa manje napora a još uvek imaš blagodeti aktivnog odmora nakon trčanja, bolje je vrteti pedale pa makar u poluprazno, nego samo sedeti kao trut.
jutros sam pak od lidla do lidla otrčao 9km sa jednim lepim izletom i provalio sam malecku prečicu sa jednog puta na drugi, mnogo zabavna stvar i bilo mi je bolje nego da sam pretrčao duplo toliko ali poznatim i istim putevima.
o bo ža vam sve te prolaske i provlačenja kuda nikome osim srna i lovačkih pasa nije ni palo na pamet da prođe.
problemčić je bio što su mi bile trome i umorne noge, čak su me malo i bolele, možda od onih sat vremena jurišanja mtb-om juče popodne.
Nema komentara:
Objavi komentar