05 veljače 2024

opet na trčanje

ideja je bila da maksimalno iskoristim ovo mini proleće, pa sam ujutru zapucao u lidl, pardon, na trčanje.
tačnije biciklom sam zapucao do lidla pa odatle na jedno mini trčanje prema vetru.
standardni algoritam, pogledaš prognozu pa odeš kontra smoga koji se nabije u suprotni kraj udoline.

nakon pola sata i malko, i krajnje neobičnog kruga kakav nikad nisam napravio, taman sam imao vremena da pre posla uletim u lidl i natrpam par stvari kojih je pofalilo.
nadam se da me sa onih kamera niko nije gledao kako se preznojavam, direktno nakon trčanja, i brišem čelo kačketom, delujem možda kao neki bombaš samoubica ili u najboljem slučaju neki usrani neiskusni lopovčić.

e sad, ideja je bila da popodne opet odem na trčanje no nije bila nedelja kao i juče, kme kme, pa sam imao samo sat fore i bilo mi je glupo da se oblačim u opremu i jurišam nekih 25km, praktično ni dokle ne bih ni stigao.
pa sam seo na city bajk i "razvozao" se malo naokolo u toj kratkoj pauzi posla, tek koliko da udahnem još koji kubik kisika.
ipak mi leto puno više paše jer ujutru mogu pre posla da stignem i na vožnju od 2.5 sata, samo ako dovoljno rano ustanem i doručkujem.


Nema komentara:

Objavi komentar