07 veljače 2024

auuuu, koliko sam (ne)zadovoljan

zadovoljavajuće nezadovoljan, to mu dođe kao cecina pesma "idealno loša"
kad postanem estradna zvezda, zvaću se Cecan, poput zvekan
može i Cecoje, poput sisoje
- kako je pojeo čokoladu, ako nema zube?
- pa sis'o je

EVO ZAŠTO SAM BIO ZADOVOLJAN
otišao bajkom na vožnju, izašlo mi 55km
bilo bi kilometar manje ali sam se malo provozao pazi sad AUTOPUTEM
doduše
nema znaka zabranjeno
ima putokaz za autoput, ali nema znaka da si UŠAO na autoput
jer pored svakog znaka ulaska na autoput (130 km/h) ili put za motorna vozila (100 km/h) stoji i ona velika tabla no pešaci no bicikle no zaprege
e pa toga nije bilo
tako da ne znam ni koji je trenutno status tog kraka od desetak kilometara koji vodi od sredine nedovršene deonice, do mesta gde se ona uključuje na autoput
i tako prekoračim preko betonske grede jer trenutno radi samo jedan smer, provozam se 500m, prenesem bajk preko ona dva branika koji odvajaju dva smera autoputa, i sa ostatkom saobraćaja pređem preostalih pola kilometra, niko mi nije ni svirnuo a prošlo ih je desetak
i sad mi se po glavi mota ideja da prođem celom tom deonicom, ako može
ako
da li sam to rekao AKO! :-D

e sad, ZAŠTO SAM NEZADOVOLJAN
mota mi se po glavi i ideja, da kad trčim po keju pokušam da bez silaska i uspinjanja preskočim jedan betonski kanal
setim se da sam u srednjoj školi skakao u dalj 4.5 metra a iz mesta 245cm
i rekoh da odem jutros do stadiona da to izmerim na travi
naravno zemlja puna đubreta pa sam lako našao dva markera, zgužvanu plastičnu čašu i kesicu od čipsa
odmerim sedam stopa, rekoh to je negde 210-215cm, pa ću videti u odnosu na to gde ću nagaziti
dotrčim dotle i nagazim ispred :-)
dakle 180cm
uhvatim malo jači zalet, nagazim onako prstima na taj čips
probam da se odrazim desnom nogom, isti slučaj
uhvatim krvnički zalet ali loše odmerim gde ću stati pa malo usitnim i jedva preskočim
dakle pomoz bože tu sam negde oko dva metra 
sutra idem da premerim taj kanal, mada se bojim da je širi

Nema komentara:

Objavi komentar