20 srpnja 2012

nije svaki dan petak...

... pa da napišem 10 blogova

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a gledajte ovo:
torbarina
verovatno mnogo od svog stila pisanja
(koji samo prati moj način razmišljanja)
dugujem baš njoj
njenim kolumnama, koje sam nekad davnooooo...
ono, sve neke kratke rečenice
a u svakoj novi obrt
nova fora
dobro, ja sam to usavršio do temelja
(ako se može tako unatraške graditi)
jednako tako unatraške,
riba je pisala kao da je čitala moje blogove
ali baš
mislim, koji su došli 20 godina kasnije...
a ko uopšte može da garantuje,
da vreme teče baš ovim smerom koji mi sledimo?
možda je prvo bilo ovo, pa ono?
ko to može znati?
(samo neki šofer ljut, što nas prstom prati...)
http://reocities.com/heartland/meadows/5995/tanja.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ovako je to nekako teklo za vreme doručka
- idem da uradim (to i to) a ti završi (ovo i ono)
- ok ali požuri da krenemo na trening pre 6:30 i gužve na ulicama
- nema odmora dok traje obnova!
- haha, nekad bilo...
- ... dok su ljudi imali elan, volju, čak potrebu, da rade nešto korisno
- pa vidi, sve rečenice u kojima je nešto pozitivno, kod nas su u prošlom vremenu!
- ajd danas napravi omladinsku radnu akciju!
- radnu ŠTA??? zar danas postoji omladina? hahaha...
- rađaju se smoreni i bezvoljni, teško im je i vazduh da udišu
- brate, rađaju se "mrtva" deca
- e to si lepo rekao, zvuči kao stih od skloništa 
TO JA ZOVEM KOMPLIMENT! :-)
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

brijanje po dekadama
sa 5 godina ni ne znaš šta je to
sa 15 godina se ne bi brijao ni da ti plate
sa 25 godina se obriješ kad ideš kod keve na ručak, da ne izgledaš kao neko ko nikada neće završiti faks
sa 35 godina se ne briješ, da ne izgledaš kao papučar
sa 45 se briješ, da bi poslednji put izgledao kao dečko
sa 55 se ne briješ, zaboli te za sve pa i za bradu
sa 65 se obavezno briješ, ako te strefi srčka na bicikli, da te ne zapamte kao neurednog čiču
sa 75 se ne briješ, kad nisi do sad crko nečeš još 10 godina
sa 85 se briješ, vidi pod 65, samo tada nije bicikla nego tv dnevnik
sa 95 se ne briješ, više nemaš zbog koga

Nema komentara:

Objavi komentar