07 srpnja 2012

superstition

a jel znate da u hrvatskoj vikipediji ne postoji stranica za superstišn, 
jedino na srpskoj postoji "sujeverje" mada vrlo šturo napisano
pade mi to na pamet jer sam čuo i da se kaže sujeVJErje,
i ukucam u gugl da vidim koja se reč češće koristi,
fakat ova "sa tri J" vodi sa 70,000 naspram 60,000
iako je uvek u rečenicama sa jekavicom, dakle hrvatsko-srpski
a tako ponekad da bih dobio na vremenu, napišem blog unapred
obično ljudi pišu šta im se dogodilo, bio na trci toj i toj, rezultat taj i taj
meni je svejedno, ja umem da pisanje iskoristim za koncentraciju pred nešto
zbog toga naslov, ne verujem da će mi nešto ići loše
samo zato jer sam ga unapred opisao :-) ... dakle,
(reč kojom se označava završetak jednog malog poglavlja u razmišljanju)
nakon prethodnog trčanja, u prethodni petak, još sam išao bajkom u planinu,
totalno neplanirano i suludo i pamtim da sam se bogme namučio po vrućini
dan nakon toga je bila tura do Drine sa Lolom i Ninoslavom, preko 8 sati
u nedelju je bio Lolin rođendan pa nismo mogli da "nedeljnu dužinu"
koju smo uzgredbudirečeno ionako napravili dan ranije...
tako smo u nedelju otišli par sati ujutru par sati popodne, trkačkim bic
e u ponedeljak nam je bio na poslu dej-of pa smo otišli na tempo-dužinu
5 sati na raznoraznim terenima i preko jednog novopronađenog brda
utorak je bio dan za mtb i planinu, to jutro je bio jak tempo trening,
a posle toga sam otišao u neku misiju trkačkom biciklom još 2 sata
sreda je  zbog posla bila jedini dan sa "manje" treninga no ni ta vožnja
ka planinama, u rano jutro, nije baš bila dan odmora, naprotiv :-)
(to je pretposlednji post koji se zvao "samo 2h22min")
četvrtak je bio opet dan za mtb i tada je Lola išla rekord staze do Družetića
ima tu 100+150+100+150+100... nakupi se tu dosta metara uspona
a posle toga sam ja opet odzujao bajkom do Kaone (745m) i taj put sam
pak JA napravio rekord staze do Kaone i nazad, 2h09' stim da nisam išao
kroz grad nego sam oba puta išao Obilaznicom što je 3+3km duže
sve to naravno na čeličnom GT Palomar od 15kg, eh da, skinuo blatobrane
pa sam malo nizbrdo dobio na brzini, ovaj put max niz Kamenitovac 80.0
(prethodni put je bilo 83.0 kada me je malo povukao neki kombi)
i juče, juče smo ujutru išli na najklasičniji trening od 72km,
to je oduvek bila prava mera za radni dan,
i dovoljno kratko da može da se ubaci hrpa intenziteta,
a nakon toga (tj nakon što smo prvi put 2012-te jeli lubenicu)
sam opet otišao onaj dodatak od 50km trkačkom, 
a ovaj put kao zanimljivost pamtim da me je stigao šleper na
sredini Blizonjskog Visa u povratku, pa sam ceo drugi deo išao 23-34km/h
što je podosta neuobičajeno jer je jako teško na takvim usponima
"zakačiti se" za kamion... ideš u svom tempu i nemaš snage za skok,
onda odjednom treba iz tog ritma ubrzati i preživati prvi minut
nakon toga sve ide kao po loju, kao u velikoj grupi, 
a na spustu u Brankovinu sam mu lupio kontru jer je previše kočio :-)
i sad, ako bi nedelja bila idealna za neku dužu vožnju,
ispada da bi subota tj danas bila idealna za neko trčkaranje
prethodna 3 trčanja su mi sva išla po 4'11''/km tj 14.3 km/h 
što je brzina za maraton 2h56, recimo
poslednji put sam krenuo sa namerom da istrčim 21km za 1h30
no nije mi išlo, opet sam završio za 1h28 iako sam dodao neka brdašca
mislim da mi je pred to trčanje dan bio teži,
jer smo išli tempo od 122km, a ovo juče je bilo isto toliko ali iz 2X
i dobro sinoć sam prošetao po travi (s kučićima) 3+3km
nije da sam se od toga umorio 
ali uz sve ostalo je ispao ceo dan na nogama
20 minuta kasnije (od početka pisanja) ponešto se iskristalisalo
trčanje neće biti od 9:00-10:30 kao prethodno, već od 7:20-8:50
ako mi "krene" možda malkice produžim, mada nije neka verovatnoća
u slučaju nekog bola ili premora, skratiću na 1h pa koliko ispadne
imam i jednu varijanticu od 22km sa vodom na 11-om km,
pa povratak istim valovitim putem, ili kroz teža brda a isto dugačak
idemo da biramo patike, da izvučemo najsrećniji par za danas!

Nema komentara:

Objavi komentar