kotrljam tako i razmišljam da bih možda i brže uz isti napor sve prešao trkačkom biciklom jer kad imam puno ravnog onda mi motor ništa ne pomaže jer se ne uključuje preko 25 km/h, a uz isti napor bi svaka druga bicikla išla 5 km/h brže jer je ovaj tenk potežak za vožnju bez asistencije.
najveća primetna razlika je uzbrdo gde bih se jedino i oznojio ako je malo duže i malo strmije, pa se u tom smislu "isplati" terati ovaj tenk koji ispegla te brzine pa svuda ideš uz približno strujanje vazduha, da ne kažem hlađenje.
mada mi je na mestima štaviše bilo i friško, još uvek su jutra hladna.
na kraju sam završio sa 39km što ispade skroz pristojna brojka bez obzira na biciklu.
i malopre videh na stravi da je jedan dečko vozio onako kraći tempo trening tu po ravnom ka beogradu, i napravio 37 prosek na 46km, i to je sada najbrži ovde lokalni biciklista i legenda na stravi.
pa se nešto prisećam, mi smo sa puuuno lošijim biciklama išli tih 37 prosek na duplo dužim treninzima jer nakon tog ravnog dela kreće ibarska magistrala koja na svakih par km ima neki kupser ili blagi uspon/spust, tako da je ovaj ravan deo primetno brži.
a najbrže smo imali 38.0 prosek, do ljiga na treningu od 100km, kada se izađe prvih 7km iz grada odakle smo nakon zagrevanja merili te tempo vožnje, ostane nam 84km čistog treninga.
i ako smo išli sveukupno bez odmora 38, biće da je onaj drugi deo morao biti oko 37 a ovaj prvi oko 39 jer oni kupseri ipak uspore koliko god se ti batrgao i napinjao.
da sam imao ovakvu modernu biciklu i neke turbo aero točkove išao bih preko 40 ali eto, tada toga nije bilo, no uvek možeš nekom lokalnom heroju dati staru biciklu da vidiš kako bi se izborio na istom treningu.
pod uslovom da prihvati izazov :-)
Nema komentara:
Objavi komentar