21 svibnja 2024

jedan onako DOBAR trening

ustajem, puštam napolje pse koji već laju i traže slobodu
opet je pet ujutru, oni kao da imaju neki budilnik u guzici
gledam na termometar, onaj spoljni koji se čita na sobnom, kaže plus 18
18 u plusu
ne 18+
termometar je pristojan momak
ne bi se on tako ponašao 

namontiram se za bajk, rekoh ajd da se otisnem u život
gde ću kud ću
u hodu (vožnji) gledam odakle duva i kako, mada ništa nisam skontao
ispostaviće se da je bilo svejedno, nije ni on znao gde udara
on = vetar

idem jedan brCki krug, rekoh, to je nekih 45-48km
jer sam ga jednom i trčao
pa se KAO sećam
no taj krug (Dužina na trčanju, 44km) je dosta kraći od ovog
na kraju mi je izašlo 56km
e brate, živote izdajico

no nisam gubio motivaciju
gazio ga muški
nisam ni na posao zakasnio
jedva 21 prosek ALI
nizbrdo uzani puteljci, 
nikad ne znaš koji ludak će da me poravna golfom dvojkom u oštroj krivini

ostatak puta rupčage, srećom sam pošao mtb-om
onim 29-inčerom sa mesnatim gumama
pred kraj kad sam već stigao u grad, svratim u servis
već mi je pre par dana rekao momak da viljuška treba da se proveri
kaže auuuuu ti od 2019. nisi ovo doduvavao
pa je malo dopumpao amortizer
eto, i 2024. u nove pobede
dopumpan

Nema komentara:

Objavi komentar