04 listopada 2013

ozdravioooo

ovo je bolesno,
da što više trčiš, da si sve odmorniji i da te sve manje bole noge!?
nakon duuugog vremena sam trčao 7 dana zaredom
e ali, od toga je bilo 3 dužine, 3 poludužine, i jedno trčkaranje
ukupno 176 km, dakle prosečno trčanje 25.2 km
ok, to ne zvuči ništa posebno, uglavnom toliko i trčim
ali pazi ovo
ako izuzmem ono jedno kratko trčanje s lolom,
prosečna dužina ostalih 6 trčanja mi je 2h38'.
ajd ono, kad trčiš sat ujutru sat uveče,
tipa zima, skupljaš kilometre, trpaš na gomilu
ali ovako u cugu trčati dan za danom, nisam nikad mogao
valjda sam se previše odmorio, 
ono pre par nedelja kad sam mislio da sam bio u "overtreningu"
ustvari sam bio bolestan, ali nisam to znao
svašta
eh da, a samo par dana pre ove sedmice od 176km,
otrčao sam dužinu od 38km takođe po brdima
pa daaaa, BRDA!!!
to nisam napomenuo
znači, svaki trening je bio u brdima
e sad dobro, jedan je počeo sa 10-ak km blago valovitog asfalta,
jedan se završio sa 13 km isto takvog laganog profila,
a jednom sam čak 14km otrčao preko tih blagih nagiba,
da bih tek onda zaglavio u brdima.
a sve ostalo je bilo rke-koke po brdima, makadamima,
kamenjarima, zakačio sam i magle i blata, dva dana kiše,
a da ni ne pominjem ono perverzno trčanje železničkom prugom :-P
i što je danas najsmešnije, ništa me ne boli,
i da nije već dogovoren plan da odem negde biciklom,
mogao bih ladno da otrupćem još 2.5 sata po brdima.
svašta
možda je tajna u tome što sam počeo da nosim bolje patike
mislim, nisam nikada trčao dužine u starim patikama,
ali sam uvek bio pretrpan onim modelima "za trening",
sve neke cokule od 330-380 grama
a sad sam svaki drugi dan nosio asics speedstar od 280g
rekoh, šta se i ja glupiram, jednom se živi
nemam baš veliki izbor tih laganih patika, koje nisu ravne
uglavnom su sve lagane modeli za trke sa jako niskom petom
ali nađe se ponešto i u sredini
eto toliko od mene

Nema komentara:

Objavi komentar