30 listopada 2013

za sada bez boljeg prevoda

Hi ________ ,

Podgorica se nalazi između planinama stjenovitim
na rijeci ili tri , tako da je bilo guste magle u jutarnjim satima ,
a dani su jako vruće , na vikend je bio najtopliji grad Balkana .
Dodaj promjenu sata tog jutra , a 10 -13h je ono što je 11 - 14h
za cijelo ljeto . Ljudi koji su vozili automobile Organizacije
s utrka rekao je da automobil termometri pokazivali su 31C , na
kraj utrke.

Počela sam ugodno s jedini cilj da imam jedan < 3h ove godine ,
jer sam trčao jako samo brdski maratoni
i jogged kroz jedina 2 ravne maratoni ,
tako da je sramotno da mi ostane 3h02 Season's Best  :-P

Prošli pola u 1h 29' something , a zatim je podigao tempo
i uhvatiti desetak mučenika , završio samo 1min iza prijatelja
Maria Vrajic koji morate znati na talijanskim utrkama ,
ona ima 7h37' PB na 100 km
a ove godine osvojila je Passatore s 8h08 '

Boh , vikend je bio prilično sjedeći razdoblje mog života ,
Gotovo sam mogao proglasiti ga za godišnju pauzu !

Petak u automobilu ,
Subota preseljenje od jednog apartmana u hotelu ,
zatim 11km lagano ( sa 10 x 110-120m skoro maksimalno) ,
zatim 2 putovanje od mora do Podgorice za plaćanje
utrke-paket i pokupiti brojeve ,
Nedjelja je bila ista 2 transporta u autu, plus maraton ,
onda čekao 2 sata pokupiti nagradu i nećeš vjerovati
Nisam bio prvi mačka
(ovako google prevodi "cat. 1st", prvi u kategoriji)
jer neki tajanstveni rus rođ. 1963 trčao 2h44 ( ? ? ? ? )
pa sam samo dobio 2. nagradu , koja ( nakon 9 % porez
! ? oduzimanje ) je nezamislivo bogatstvo od 27,3 eura :-D

Ako si primjetio , ja sam trčao u Pegasus 29 ( 290g )
i još uvijek se borim pronaći neke lagane-ali-udobne cipele za maraton .
Ali ovaj rezultat me iznenadio , stvarno .
Ako sam mogao ispod 2h56 na toplom vlažnom sunčan dan ,

nakon godinu dana ludog off - road MTN trči ,
i možda samo desetak " pravih treninga " u toku leta,
a trčao većinu utrke sami ili povremeno rame-by-rame s nekim ,
možda i postoji nada da će nakon mjesec ili dva od pametnog treninga ,
a na nekim Većim maratonu, uz nove cipele
i trčanje u grupi za neki razumni % od maratona ,

možda još uvijek imam sub 2h50 u mom tijelu ?
Ali stvarno sam odustao misliti na to prije nekoliko godina .
I sada je to me muči ponovno. Boh ...

Šteta da su svi ti "veliki" maratoni su tako ozbiljni s prijavama ,
inače bih se odlučiti za , recimo , Firenze , u zadnji čas , i pokušaj
da trčim brže od ovoga . No, treba platiti puno unaprijed ,
rezervirati hotel, bla-bla, i onda bih mogao uhvatiti neke manje
ozljede i morati se odreći svega toga ...

Naviknut sam razmaženo razmišljati i trčanti "male" maratone ,
gdje se može predomisliti u petak , ispuniti prijavni list
Subota na večeri i platiti pet ili 10E , i trčati maraton u nedjelju .
Nema šanse da ću ikada vidjeti Berlin s ovim pristupom :-D

Ciao ,
Sasha

Nema komentara:

Objavi komentar