01 veljače 2015

kako se zove pola od dugačkog?

krenem na trčanje
odlučim da ne verujem meteorolozima i tom razvedravanju
rekoh, poneću šuškavac za svaki slučaj
onda se predomislim, jok, poneću samo prsluk
(tanka adidas vetrovka sa koje se skidaju rukavi)
na kraju, kao što nisam verovao njima, ispalo je da nisam slušao ni sebe, pa sam izleteo iz kuće samo u dukserici, direktno u vetrovitih +3°
onda me je uzbrdo pratio severac u leđa pa mi je bilo čak i vrućina
e nakon 5km naiđem na neko kučence ostavljeno na deponiji
pozovem lolu kući pa na mobilni ali se ne javlja
izgleda da se njen "mobilni" tako zove jer svuda ide bez nje
šta ću, čekajući da se ona javi, ja krenem nazad
razmišljam, čim mi se javi reći ću joj da krene biciklom ka meni, da mi ponese neki mali ranac da utrpam onu blatnjavu krpu unutra, i da je spustim negde u predgrađe
i naravno pogađate da me je pozvala kad sam bio na 300m od kuće
onda sam uzeo ranac pa jovo nanovo uzbrdo
a za onaj nepostojeći prsluk bolje da ništa ne pričam,
jer sam se sledio nizbrdo
no kad sam ponovo polazio od kuće,
učinilo mi se
(ključna reč je uvek UČINILO)
da se još malo razvedrilo,
i tada već vrelih +4° su mi se učinili (... ) topli
čak sam zamenio kačket za anti-znoj-traku i odbacio rukavice
NARAVNO, čim sam izašao izvan zgrada na čistinu, opet sam se smrzao
ili se vetar pojačao, ili sam ga ja bolje primećivao
i ništa, otrčim ja uzbrdo, kad tamo više nema kučeta
pretražim sve, nema šanse da se negde sakrilo
a i bilo je onako trontavo, nepokretno, ne od onih što beže
verovatno ga je u tih sat vremena neko odneo
proveriću opet sutra, za svaki slučaj, mada se nadam da ga neću naći
događalo se i ranije, to mesto je kao pokretna traka
stalno se pojavljuju i nestaju, ali ih nažalost često i pregaze autom...
i šta ću, vratim se nizbrdo s praznim rancem
nekako sam svo vreme o tome razmišljao pa nisam primećivao vetar
tako mi trening ispadne 4 puta po 5 kilometara,
umesto planiranih 30-ak
ali ionako sam bio umoran, pa je možda ispalo i bolje
ovako mi je maltene ispao dan odmora,
pa ću sutra valjda moći da otrčim nešto čilije
(ključna reč je bila... ma valjda znate)

Nema komentara:

Objavi komentar